دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
0 : 56
20 / 5 / 2024
سیاسی  >  وعده‌های واکسنی روحانی و بازی با جان مردم
سه شنبه 9 شهریور 1400 28 : 23 تعداد بازدید ها : 2253 کد خبر : 9002
به اشتراک گذاری
روشنگری
0

وعده‌های واکسنی روحانی و بازی با جان مردم

غربگرایان لیبرال بدنبال ایجاد التهاب در جامعه هستند

وعده‌های واکسنی روحانی  و بازی با جان مردم

بد نیست که حافظه تاریخی را تقویت و به وعده های واکسنی آقای روحانی توجه بیشتری کرده  و درخواست محاکمه ایشان را داشته باشیم.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ آقای روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفته بود با هر سختی که هست دولت موظف است واکسن را بخرد و وارد کند. او گفته بود امروز ۱۶ میلیون دوز واکسن کوواکس با ۱۰ میلیون دوز واکسن اخیر، می‌شود ۲۶ میلیون و جاهای دیگر هم  واکسن داریم و همین الان ۳۰ میلیون واکسن غیر از واکسن های در حال آماده شدن داخلی  و واکسن های خارجی که الان خریدیم و در راه است و می‌رسد آماده است. اظهارات آقای روحانی درحالی بود که کیانوش جهانپور مسئول اطلاع رسانی وزارت بهداشت در مردادماه گفته بود در۲۷ تیرماه ۱۴۰۰، جمعا ۸ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۷۰ دُز واکسن در سراسر کشور تزریق شده بود، لذا علت افزایش فوتی ها اخیر را در این موارد نیز باید مورد توجه و مطالبه گری قرار داد.

در روزهای اخیر متاسفانه بدلیل بی تدبیری دولتمردان توسط افرادی که دولت ناکارآمد روحانی را بر سر کار آوردند و جان مردم  را به خواسته های سیاسی خود گره زده اند، ، فضایی را ایجاد کردند که کلیت نظام را زیر سئوال ببرند و با این اقدام افکار عمومی  را نسبت به وعده های دروغین دولت دست نشانده ی خود منحرف کنند، فلذا اصولا غربگرایان لیبرال و اصلاح طلبان غربی چه در متن دولت باشند و چه در حاشیه، بدنبال ایجاد التهاب در جامعه هستند.

سیروس سجادیان 09 شهریور 1400

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :