شنبه 29 اردیبهشت 1403
21 : 28
18 / 5 / 2024
سیاسی  >  روزهای مقاومت مردم خوزستان را فراموش نکنیم.
سه شنبه 29 تیر 1400 27 : 21 تعداد بازدید ها : 2213 کد خبر : 8983
به اشتراک گذاری
یادداشت سیاسی
0

روزهای مقاومت مردم خوزستان را فراموش نکنیم.

عزت و شرف ایران اسلامی مرهون رشادتها و فداکاریهای مردم خوزستان است.

 

روزهای مقاومت مردم خوزستان را فراموش نکنیم.

عزت و شرف ایرانی مرهون رشادتها و فداکاریهای مردم خوزستان است.

حال که مردم خوزستان گرفتار بی تدبیری و بی عدالتی دولتمردان شده اند مردم وطن دوست و انقلابی کشورمان نباید مردم خوزستان را تنها بگذارند.

در شرایطی که مردم خوزستان بدلیل کمبود آب شرب و کشاورزی دچار مشکلات شدید هستند برماست که هر کدام به اندازه وسع و توان خود به کمک انان بشتابیم.

وقتی مردم خوزستان به هنگام تجاوز مرزی عراق به ایران جانانه ایستادند و مقاومت کردند، نباید فراموش کنیم، اینان بودند که در گام اول از شرف و عزت ایران اسلامی دفاع کردند.

حال که مردم خوزستان دچار مصیبت جنگ آب هستند بر دولتمردان است که با همت و تلاش مضاعف، فارغ از هرگونه شعار پوپولیستی نسبت به تامین آب آشامیدنی برای مردم و دامهای آنان که سرمایه اصلی آنان است اقدام کنند.

فراموش نکنیم که اصناف مختلف از جمله کامیونداران کشورمان خاصه استان فارسی ها در زمان جنگ چگونه از طریق ستاد پشیبانی جنگ استان با ارسال کمکهای خود، مایحتاج رزمندگان و مردم آن استان را تامین میکردند.

حال که دولت روحانی نه برنامه ای برای مردم زجر کشیده دارد و نه تدبیری و نه به پیشنهادهای دیگران اهمیتی میدهد و فقط بدنبال افزایش نارضایتی مردم میباشد، بر مردم عزیز کشورمان، نیروهای انقلابی و خاصه ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و بسیجیان از تمام اقشار، اصناف،اقوام سراسر کمشور و جهادگران است که ضمن تشکیل ستاد پشتیبانی جنگ آب در هر استان، نسبت به کمک رسانی به مردم فداکار خوزستان اقدام کنند. سیروس سجادیان 1400.04.29

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :