شنبه 29 اردیبهشت 1403
20 : 57
18 / 5 / 2024
خدمات شهری  >  لزوم ایجاد فضاهای فرهنگی در بوستانهای شیراز
جمعه 21 مهر 1391 48 : 21 تعداد بازدید ها : 3045 کد خبر : 8927
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان خبر داد:
0

لزوم ایجاد فضاهای فرهنگی در بوستانهای شیراز

 لزوم ایجاد فضاهای فرهنگی در بوستانهای شیراز با مشارکت شهرداری و نیروی انتظامی.

 
 به گزارش خبرگزاری مهر، در دیدار شهردار شیراز و فرمانده انتظامی استان فارس بر ایجاد فضاهای فرهنگی در بوستانهای شیراز با مشارکت شهرداری و نیروی انتظامی تأکید شد.

در این جلسه طرفین در راستای ایجاد مراکز فرهنگی ثابت به صورت دوره ای در تمامی بوستانهای شیراز با حضور نیروهای پلیس و شهرداری اعلام آمادگی کردند.

فرمانده انتظامی فارس در این دیدار خدمت به مردم و شهروندان را عبادت دانست و افزود: اگر خدمت به شهروندان را وظیفه خود بدانیم با تعامل می توانیم مانع معضلات اجتماعی شویم.

سردار سیروس سجادیان با تأکید بر ارج نهادن و تقدیر از خدمات مسئولان اظهار کرد: کسانی که با خدمت صادقانه به مردم رضایت خداوند را برای خود به ارمغان می آورند نامشان برای همیشه جاودان خواهد بود.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگ محصول تعامل است و باید مورد توجه تمامی نهادها باشد، بیان کرد: کارهای بزرگ زاییده تعامل بین مسئولان و پرهیز از رقابت و موازی کاری است، هرچند هرکدام از مسئولان در حوزه مدیریتیشان توانمندیهایی داشته باشند زمانی این توانمندی نمود خواهد داشت که عواید مناسبش برای شهروندان در اولویت باشد.

فرمانده انتظامی استان فارس جمع آوری منقلخانه ها را حاصل یک تعامل منطقی و برنامه ریزی شده میان نیروی انتظامی فارس، شهرداری شیراز و دادگستری استان اعلام کرد و افزود: شادی و نشاطی که در این راستا به دلیل امنیت ایجاد شده، در میان شهروندان به وجود آمده را با هیچ معیار مادی نمی توان قیاس کرد.

سردار سجادیان راه اندازی مراکز مشاوره و ایجاد فضاهای فرهنگی با مشارکت نیروی انتظامی و شهرداری را بسیار کاربردی در راستای ایجاد فضای شادی و نشاط در بین خانواده ها توصیف کرد و گفت: انتظامی فارس برای فعالیت در این مراکز آمادگی کامل دارد.

وی همچنین با اعلام آمادگیبرای ساماندهی مراکز معامله خودرو، موتور سیکلت و دست فروشان که در حال حاضر در مکان های غیرمجاز فعالیت دارند بیان کرد: سیاست پلیس برای برخورد با معضلات اجتماعی که منظر شهری را دچار نازیبایی می کنند روشن و عملیاتی است.

فرمانده انتظامی فارس با اعلام آمادگی برای اجرای طرح زوج و فرد در محدوده طرح ترافیک، تأکید کرد: در بحث حمل و نقل وترافیک شهری سیاستگذار شورا، انتظامی و شهرداری و مجری نیروی انتظامی خواهد بود و نیروی انتظامی در انجام ماموریتهایی که در راستای خدمات شهری صورت می گیرد و در سقف سازمانی این نیرو است آماده هرگونه همکاری با شهرداری است.

در ادامه شهردار شیراز با بیان اینکه تعامل بین دستگاه های مختلف زمینه ساز رضایتمندی شهروندان است، اظهار کرد: توسعه همه جانبه شیراز در افقهای پنج ساله و 10 ساله در حال تدوین است که نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها بویژه نیروی انتظامی در این باره با ارائه راهکارها و برنامه ریزی هستیم.

علیرضا پاک فطرت با تأکید بر اجرای به موقع طرح محدوده ترافیک با اولویت زوج و فرد، حمایت تمامی بخش ها و دستگاه های تأثیرگذار در این باره را خواستار شد و افزود: دیدگاه شهرداری در مباحث مختلف بویژه ترافیک ارتقای فرهنگ شهروندی و تغییر رفتارهای ترافیکی است.

وی افزود: اجرای کارهای بزرگ مانند محدوده ترافیک سختی های خود را دارد که با حمایت عوامل مؤثر یعنی پلیس، شهرداری و شهروندان فهیم شیراز و تمامی علاقه مندانش در استان و کشور که به شیراز سفر می کنند بدون هیچ نقیصه ای قابل اجراست.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :