دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
3 : 38
20 / 5 / 2024
سیاسی  >  فتنه 88 شکستی دیگر در تداوم فتنه 78
پنج شنبه 17 آبان 1397 50 : 21 تعداد بازدید ها : 3402 کد خبر : 7762
به اشتراک گذاری
سیاسی

فتنه 88 شکستی دیگر در تداوم فتنه 78

ناگفته‌های انتخابات 88 گفته شود افکار عمومی بیشتر به نقش فتنه گران پی می برند

در رسانه ها آمده است، محمدرضا خاتمی برادر سید محمد خاتمی بدلیل شکست سیاسی که در سال 84  و خصوصا" در انتخابات دهم بر آنان حادث گردید و دوران افول سیاسی را طی میکردند و در ادامه نیز با حوادث بوجود آمده در پسابرجام ناکام و ناامید شدند به‌تازگی گفته که در سال۸۸ در ستاد انتخاباتی وزارت کشور تقلب صورت گرفته و ۸ میلیون رای به صندوق ها اضافه شده است.

در انتخابات ریاست جمهوری سال 88، توسط شکست خوردگانی که هیچ اعتقادی به میرحسین موسوی نداشتند و صرفا به دنبال استفاده ابزاری از ایشان بودند و فضایی بودند تا شرایط سیاسی خود را احیاء کنند شائبه اضافه شدن ۸ میلیون رای به آرای دکتر احمدی نژاد  را مطرح و رسانه ای کردند.

در ادامه روند افول سیاسی جناح لیبرال، این جناح چون کاندیدایی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم  نداشتند، برای فریب افکار عمومی و بمنظور کسب آرا برای جناحِ اعتدال آقای روحانی، که باز هم به همین جناح اعتدال اعتقادی نداشته و ندارند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ افراطیون لیبرال به نقل از گروهی موهوم بنام "فعالان اقتصادی" گفته بودند نوار مکالمات ضبط شده محمود احمدی نژاد و برخی مسئولان حاکی از آن است که در روز بعد از انتخابات ۱۳۸۸ از طرف برخی مسئولان به احمدی نژاد گزارش داده میشود، رای واقعی شما ۱۶میلیون است، اما برای اینکه شائبه تقلب پیش نیاید و اختلاف آرا زیاد به نظر برسد، قرار است ۲۴ میلیون رای اعلام شود که دکتر احمدی نژاد در پاسخ میگوید از اعلام رای غیر واقعی خودداری و همان رای ۱۶ میلیونی اعلام شود.

حال در شرایط فعلی که وضعیت کشور به سال 1392 برگشته و برجام نافرجام و امید لیبرالهای غربگرا به شکست مفتضحانه ای رسیده است، آقای محمدرضا خاتمی از طرح چنین مسائلی که مربوط به 9 سال گذشته میشود چه اهدافی را دنبال میکند؟

به نظر میرسد هدف از طرح چنین مسائلی ؛

  1. انحراف افکار عمومی از شرایط اسفناک معیشتی مردم باشد ؛

همانند گفتمانهایی که از قبل دنبال میکنند، به دنبال انحراف افکار عمومی از شرایط اقتصادیِ تحمیل شده و فشار مضاعفی است که سیاست های نادرست دولت پس از گذشت قریب به 6 سال مجددا" بر مردم وارد گردیده میباشد.

  1. انحراف افکار عمومی از پیامدهای منفی پسا برجام؛

لیبرالها با بزک کردن برجام و تلقین نجات کشور با برقراری ارتباط با آمریکا و بعضی کشورهای غربی ، حالا که  می بینند در برجام شکست خورده اند، میخواهند افکار عمومی را از پیامدهای منفی پسابرجام و پیامدهای تحریم های اخیر آمریکا منحرف کنند.

  1. سر پوشی بر ننگ بزرگ تاریخی ؛

" عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد" حال که چهره پلید ضد ایرانی دولت آمریکا مجددا" برای ایرانیانی که فریب شعارهای توخالی ارتباط با آمریکا در انتخابات 92 و 96 را خوردند هویدا گردیده ، میخواهند افکار عمومی را از این ننگ بزرگ تاریخی ( دشمنی آمریکا با اسلام و مردم ایران ) که مسبب آن هم فریب خوردگان غربگرا بودند منحرف نمایند.

مردم عزیز ایران اسلامی هنوز یادشان نرفته است که تحصیل کرده های در انگلیس با وجود اکثریت اعضا در مجلس ششم چگونه نقش اپوزیسیون را برعهده داشتند و چه نقش فعالی را ایفا می نمودند.

ای کاش ناگفته‌های انتخابات ۸۸ گفته می شد تا افکار عمومی بیشتر به نقش فتنه گران ۸۸ پی میبردند.