یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
0 : 37
19 / 5 / 2024
سیاسی  >  ما خود قربانی تروریسم هستیم
چهار شنبه 18 مهر 1397 00 : 0 تعداد بازدید ها : 3417 کد خبر : 7747
به اشتراک گذاری
سیاسی
0

ما خود قربانی تروریسم هستیم

با افتخار می‌گویم که رای دادم برعلیه حامیان ترور در ایران و جهان

گفته از سوی مخالفان لایحه CFT تا دیروز فحش خورده و از شب تصویب CFT تهدید به مرگ، گفته نزدیکانم می‌دانند سی‌سال عمر اضافی از خدا گرفتم و از تهدیدها هراسی ندارم، گفته با افتخار می‌گویم که رای دادم برعلیه حامیان ترور در ایران و جهان، اعلام کرده ، ضمنا" استخر هم نمی روم، به فکر راه دیگری باشند.
آیا در ایران واقعا افرادی هستند که حامی ترور باشند؟ اگرهستند چرا شهامت آن را ندارید که افراد را معرفی و تحت تعقیب قرار دهید؟ چرا سربسته صحبت میکنید و کشوری را متهم به ترور میکنید؟
شمایی که می آیید برای خود نمایی کشوری را که خود قربانی تروریسم میباشد ، متهم به حامیان ترور میکنید وابسته به کدام کشور هستید؟
در ایران کدام فرد عاقل و انسان دوستی موافق حمایت از تروریسم میباشد؟ اولین سئوالی که از شما باید پرسید این است که آیا در طول حداقل پنجاه سال اخیر جنایتی مهمتر از جنایت های منافقین و داعش سراغ دارید؟ شما روشنفکران و کسانی که ادای مدعیان مبارزه با تامین مالی تروریسم را در می آورید آیا به این امر توجه داشته اند که کشورهای جی 20 که قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم را در FATF با عنوان CFT دنبال میکنند تاکنون در مورد تامین مالی داعش و سازمان منافقین با آن همه جنایت های بشری که مرتکب شده اند چه اقدامی کرده اند؟
آیا یررسی مقدماتی داشته اند که نیازمندیهای این تروریستها ازکجا تامین میشود؟ آیا تابحال بدنبال این بوده اند که چرا این جنایتکاران به ترورهای خود ادامه میدهند؟ آیا شناسایی کرده اند که چه کشورها و یا گروه هایی سیاسی و یا اقتصادی هزینه این تروریستها را تامین تا به جنایت های خود ادامه دهند؟
تجدید نظرطلبان و روشنفکرنماها بدانند کشورهای جی ۲۰ همه چیز را برای خود میخواهند نه برای دیگران، استراتژی این قوم این است که " هرکس با ما نیست برماست "، یعنی همان تفکر غربگرا و اقتدارگرای افراطی که در کشور خودمان هستند جناح سیاسی که بخوبی هم فرمانبرداری میکنند؟
شما حامیان لایحه CFT که هر تهدید و خطرِ خود ساخته و یا خود پندار و یا رؤیایی را برای بزک کردن CFT مانند برجام ننگین نافرجام ، در جامعه مطرح تا وانمود کنید به تکلیف و وعده های سیاسی و حزبی خود به اربابتان عمل کرده اید بدانید که قطعا" اقدامات شما با تفکرات و عقیده های پوشالی که دارید و کشور خود را متهم به حامیان تروریسم میکنید ازسوی اربابتان قابل تقدیر و مزدتان را کدخدا بخوبی خواهد داد ، اما این گفته های شما حداقل برای 17000 خانواده شهید ترور در تاریخ ثبت خواهد شد .

بد نیست مطالعه ای داشته و بدانید که 11 سال پیش قانون مبارزه با پولشویی که تامین مالی تروریسم را هم دنبال میکند در مجلس همین کشور که شما آن را حامی تروریسم مینماید، تصویب و برای اجرا ابلاغ شد، و لایحه قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم هم در 26 تیر 1389 به مجلس تقدیم گردید، پس بدانید دیگران قبل از شما به وظیفه ملی خود عمل کردند و تهدید هم نشدند و براساس مصالح نظام و کشور و استقلال کشورمان قوانین و مقرراتی را تصویب کردند که وابستگی را محدود و بر آرمانهای خود پایدار ماندند ، اما در ادامه و در پی تامین زیاده خواهی FATF با اقدامی که امثال شما کردید فکر نکنید کار بزرگی برای کشور انجام داده اید ، خودتان را مهم جلوه ندهید به وظیفه و تکلیفی که نسبت به همفکران داخلی و خارجی خود دارید عمل کردید، امید که مانند قانون مبارزه با پولشویی سال 86 منفعت کشور در نظر گرفته شود نه خواسته کدخدا و اربابان. برخلاف شفافیت آرایی که به آن رای ندادید، مبرهن است که برای تامین خواسته های همفکران اعم از داخلی و خارجی چقدر شبانه روز تلاش میکنید، که قطعا" اجرتان محفوظ و تلاشتان قابل تقدیر و مستدام است.

متوهمین به تهدید و ترور بهتر است بدانند، روزگاری ترورهایی بدست مخالفین انقلاب اسلامی در این کشور رقم خورد که فقط توسط یک گروه مخالف انقلاب بیش از ۱۷۰۰۰ نفر از هموطنانمان شهید شدند، چند سالی قبل نیز ترورهای سیاسیِ خود ساخته ای نیز بنام قتل های زنجیره ای در این کشور انجام شد تا حدی که گفتند موثرین عنصر اطلاعاتی دستگاه اطلاعاتی اصلاح طلبان آن زمان به سبب دست داشتن در ترورها در بازداشتگاه خودکشی کرد، راست یا نادرست بودن آن به من ربطی ندارد، اما بهتر است روشنفکران تجدید نظرطلب به مسائل پشت پرده آن قتلها و ترورهای خود ساخته مروری داشته تا بدانند توصیه شماره 15 آمریکا درپروژه دلتا برای تغییر نظام اسلامی مبنی بر اینکه "باید قدرت بسیج و سپاه را از میان برد و در وزارت اطلاعات تغییرات اساسی ایجاد و یا بطور کلی آن را حذف کرد." بدانند که توسط عوامل آنان چگونه این ماموریت اجرا و این توصیه را با ترورهای خود ساخته عملی و سیستم اطلاعاتی کشور را ضعیف نشان دادند و همان خواسته آمریکا درپروژ دلتا را عملی کردند. فراموش نکنیم استراتژی قتل های زنجیره ای ضعیف معرفی کردن سازمان اطلاعاتی کشور و از کار انداختن توان اطلاعاتی کشور بود که وانمود شود کشوری که سازمان اطلاعاتی ضعیفی دارد همه چیز در آن جامعه آسیب پذیر است و میتواند زمینه هرتغییری را فراهم کند، این اقدامات یعنی اجرای همان توصیه شماره 15 آمریکا در پروژه دلتا برای تغییر نظام.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :