جمعه 7 اردیبهشت 1403
22 : 42
26 / 4 / 2024
سیاسی  >  شما صدای مردم شیراز نبوده‌اید
یکشنبه 8 مهر 1397 06 : 0 تعداد بازدید ها : 3443 کد خبر : 7740
به اشتراک گذاری
شیرازه:
0

شما صدای مردم شیراز نبوده‌اید

بیش از دو سال از مسئولیت شما گذشته اما شما نه‌تنها صدای مردم شیراز نبوده‌اید بلکه تنها وکیل و مدافع جریانات خاص سیاسی بوده‌اید

به گزارش شیرازه، بیش از 100 دانشجو و دانش‌آموخته دانشگاه‌های شیراز در نامه ای سرگشاده به پارسایی خطاب به او نوشتد: « شما بجای اینکه نماینده مردم باشید با پذیرفتن مسئولیت ستاد مرکزی نمایندگان حامی حسن روحانی در سال ۹۶ خود را به مردم به‌ عنوان وکیل الدوله معرفی کردید؛ درحالی‌که کمترین حضور را در مراسم‌های مختلف عمومی و دیدارهای مردمی در سطح شیراز دارید و همان‌ها هم به برنامه‌هایی در نقاط بالا شهر شیراز خلاصه‌شده. طبق آمار حدود ۴۰۰ هزار حاشیه‌نشین اطراف این کلان‌شهر داریم اما شما به‌عنوان صاحب‌منصبی در حکومتی به‌نام مستضعفین نه‌تنها آن‌ها را ندیده‌اید بلکه دفتر خود را در نقاط مرفه‌نشین شهر قرار داده‌اید و توجه به آینده سیاسی خود از طریق مسئولیت‌های تماماً سیاسی در سطح مجلس را بر پیگیری و سخنگویی مردم مظلوم و مستضعف ترجیح داده‌اید. مردم شما را نماینده خودشان کرده‌اند تا برای حل مشکلاتشان راهکار ارائه دهید و بر تخلفات دولتی‌ها نظارت کنید نه اینکه عنوان نمایندگی مردم برای پر کردن صفحه توییتر شما باشد.

متن نامه دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های شیراز به بهرام پارسایی به شرح زیر است:
جناب آقای بهرام پارسایی / نماینده حوزه انتخابیه شیراز در مجلس شورای اسلامی

سلام‌علیکم؛
امروز ما متأسفیم که عملکرد شما در مجلسی که در آن عنوان نمایندگی مردم از سومین حرم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) را به یدک می‌کشید چیزی جز دعواهای سطحی سیاسی، حاشیه‌سازی‌های بیجا و وابستگی‌های جناحی نبوده است! بیش از دو سال از مسئولیت شما گذشته اما شما نه‌تنها صدای مردم شیراز نبوده‌اید بلکه تنها وکیل و مدافع جریانات معلوم‌الحال سیاسی بوده‌اید.

یک‌بار درباره پخش پارازیت گسترده در شیراز شایعه‌پراکنی کردید که توسط وزارت ارتباطات دولت منسوب به شما به‌طور کامل و علمی رد شد، بار دیگر از هرگونه سنگ‌اندازی برای طرح توسعه حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی (ع) دریغ نکردید و بجای تلاش برای حفظ توأمان بافت تاریخی و هویت مذهبی شهر شیراز همین توجه کمرنگ به بُعد معنوی و دینی شهر را هم آماج حملات نابجای خود قرار دادید و با تلاش برای رسمیت بخشیدن به مراسم ضدانقلاب و سلطنت‌طلبان در ۷ آبان، ظلم‌های سلطنت منحوس پهلوی را بزرگ داشتید.
آقای نماینده! شما بجای انجام وظایف تقنینی خود به دخالت در انتصابات مدیران استانی رو آوردید و حتی به پشت پرده قناعت نکرده و با بیانیه و نشست‌های گوناگون رسماً در امور اجرایی دخالت کردید. در شرایطی که مردم در مشکلات شدید اقتصادی قرار دارند و در همین شیراز کارگاه‌ها و کارخانه‌ها یکی‌یکی تعطیل می‌شوند و برخی کارخانه‌های بزرگ و قدیمی با تعدیل نیرو روبرو شده یا در آستانه تعطیلی قرار گرفته‌اند و به گفته سخنگوی سازمان تعزیرات، استان فارس یکی از ۵ استان اول در موضوع احتکار شده، اما شما حتی یک موضع‌گیری ساده هم نکرده‌اید، چه برسد که به‌عنوان نماینده مردم در کنار کارگران و معلمین و مستضعفین جامعه حاضر شوید تا درد آن‌ها را بشنوید. شما که مدعی آزادی‌خواهی هستید تاکنون دعوت هیچ تشکل و گروهی که با خط فکری شما همسو نیست را برای پاسخگویی یا مناظره نپذیرفته‌اید!

شما مدعی شفافیت هستید، اما طرح مهم شفافیت آراء نمایندگان را مردم‌فریبی می‌خوانید! چرا از دانستن مردم هراس دارید؟

جناب رئیس ستاد انتخاباتی استان فارس آقای محسن رضایی در سال ۹۲! شما بجای اینکه نماینده مردم باشید با پذیرفتن مسئولیت ستاد مرکزی نمایندگان حامی حسن روحانی در سال ۹۶ خود را به مردم به‌عنوان وکیل الدوله معرفی کردید؛ درحالی‌که کمترین حضور را در مراسم‌های مختلف عمومی و دیدارهای مردمی در سطح شیراز دارید و همان‌ها هم به برنامه‌هایی در نقاط بالا شهر شیراز خلاصه‌شده. طبق آمار حدود ۴۰۰ هزار حاشیه‌نشین اطراف این کلان‌شهر داریم اما شما به‌عنوان صاحب‌منصبی در حکومتی به‌نام مستضعفین نه‌تنها آن‌ها را ندیده‌اید بلکه دفتر خود را در نقاط مرفه‌نشین شهر قرار داده‌اید و توجه به آینده سیاسی خود از طریق مسئولیت‌های تماماً سیاسی در سطح مجلس را بر پیگیری و سخنگویی مردم مظلوم و مستضعف ترجیح داده‌اید. مردم شما را نماینده خودشان کرده‌اند تا برای حل مشکلاتشان راهکار ارائه دهید و بر تخلفات دولتی‌ها نظارت کنید نه اینکه عنوان نمایندگی مردم برای پر کردن صفحه توییتر شما باشد نه اینکه با استناد روزانه به اصل ۵۹ قانون اساسی که طبق متن آن اصل برای شرایط خاص و مورد مهم و خاصی است، بخواهید بار مسئولیت و ناکارآمدی را دوش از خود بردارید!

آقای پارسایی! فرصت اندکی به پایان دوره شما مانده سپس مانند بسیاری دیگر که در این منصب بوده‌اید فراموش می‌شوید، امیدواریم آخرت خود را بیش‌ازپیش فدای دنیای دیگران نکنید! بجای تلاش برای مطرح کردن خود در رسانه‌های ضدانقلاب، فتنه‌انگیزی و مخدوش جلوه دادن نظارت استصوابی شورای نگهبان که در کلام رهبر معظم انقلاب به‌عنوان حق‌الناس مطرح‌شده لااقل درکنار توییت های سیاسی زرد متعدد، به‌عنوان عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در سال ۹۶ اندکی پاسخگوی رسوایی جنسی کسانی باشید که توسط شما برای شورای شهر بابل تائید صلاحیت شدند، پاسخگوی اختلاس‌ها و بی‌قانونی‌ها در شوراهای شهر و شهرداری‌های زابل، مرودشت و پرند باشید و نتایج نظارت غیراستصوابی را برای مردم بگویید! امید است بجای تلاش برای تصویب لوایح خائنانه FATF با اغراض سیاسی آن‌هم در زمانی که رئیس آن نهاد در جهان برای ترغیب کشورها به پیوستن به تحریم‌های آمریکا دوره‌افتاده، لااقل در کنار سخنگویی فراکسیون امید اندکی سخنگوی مردم شریف شیراز هم باشید!

آقای پارسایی در زمان باقی‌مانده؛ بجای وکیل الدوله بودن صدای مردم مستضعف باشید. بجای پیگیری شفافیت اطلاعات برای دشمنان، آراء خودتان را برای مردم شفاف کنید؛ بجای تریبون‌های یکطرفه و توییت بازی در دانشگاه حاضر شوید و پاسخگوی مطالبات خیل عظیم دانشجویان باشید بجای حمایت از فتنه گران و طرح بازی‌های حاشیه‌ای، مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم را پاسخ بدهید.  و العاقبه للمتقین

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :