جمعه 7 اردیبهشت 1403
19 : 0
26 / 4 / 2024
تقویت منابع انسانی برای ارائه خدمات انتظامی مورد توجه ناجا است
دوشنبه 24 اسفند 1394 49 : 18 تعداد بازدید ها : 2433 کد خبر : 5
به اشتراک گذاری
6.5

تقویت منابع انسانی برای ارائه خدمات انتظامی مورد توجه ناجا است

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس و عضو مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: رشد و توسعه منابع انسانی برای ارائه مطلوب خدمات انتظامی امنیتی مورد توجه ناجاست. 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس، سردار سیروس سجادیان پیرامون آخرین وضعیت مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: دانشگاه های علمی کاربردی به عنوان دانشگاه نسل سوم که بر گرفته از نیازهای واقعی جامعه بوده شکل گرفته است.

وی ادامه داد: از ویژگیهای این دانشگاه مهارت آموزی با هدف ارتقای دانش و ایجاد مهارتهای متناسب با حوزه فعالیت شغلی است.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به نقش دانشگاه جامع علمی کاربردی در تربیت نیروهای متخصص افزود: برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی با سه هدف عمده پاسخ گویی به نیازهای اجرای دستگاه و سازمان متصدی، اثر گذاری در اشتغال و نیاز جامعه وتربیت منابع انسانی و اثر گذاری در ارتقا سطح کیفی و کمی شاغلان دنبال می شود.

وی با اشاره به راه اندازی واحد این دانشگاه در فارس اظهار داشت: در اندیشه ناجا به هر دلیلی کسی از تحصیل باز نمی ماند و سیاست ها به سمتی است که هیچ فردی خود را از فراگیری علم و دانش محروم نکند .

سردار سجادیان بیان کرد: سرمایه گداری در آموزش علمی مهارت افزایی اقدامی بسیار ارزشمند و سودآور است که رشد تعالی فردی و سازمانی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مسئله دانش افزایی در ناجا گفت: امروز شاهد هستیم که ناجا به رشد و توسعه منابع انسانی مد نظر برای بالابردن کیفیت خدمات انتظامی امنیتی می پردازد و در این خصوص توفیقاتی خوبی به دست آمده است.

عضو مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به راه اندازی رشته های جدید در این مرکز افزود: باپیگیری های انجام شده شاهد راه اندازی رشته های جدید شامل کاردانی حقوق -خدمات قضایی، کاردانی حقوق -دستیاری قضایی، کاردانی فنی عمران- ترافیک شهری، کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی در مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس هستیم.

سردار سجادیان با بیان اینکه تعداد ۱۵۸از کارکنان فرماندهی انتظامی فارس در نیمسال تحصیلی ۹۵-۹۴ به حجم دانشجویان این مرکز افزوده شده، افزود: در حال حاضر نزدیک به تعداد ۴۰۰ نفر دانشجو در رشته های کاردانی حقوق- امور ضابطین قضایی،  کاردانی حقوق-نگارش حقوقی، کاردانی حقوق- دستیاری قضایی، کاردانی حقوق- خدمات قضایی، کاردانی تربیت بدنی- مربیگری پایه تیر اندازی، کاردانی فنی عمران- ترافیک شهری، کارشناسی پدافند غیر عامل، کارشناسی ارشاد در امور کیفری، کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی در حال تحصیل هستند.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :