یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
14 : 27
5 / 5 / 2024
فرهنگی  >  مهارت افزایی کارکنان از اولویتهای علمی کاربردی انتظامي فارس است
دوشنبه 7 دی 1394 01 : 0 تعداد بازدید ها : 3539 کد خبر : 3554
به اشتراک گذاری
4

مهارت افزایی کارکنان از اولویتهای علمی کاربردی انتظامي فارس است

عضو مرکز مطالعات راهبردی ناجا و رییس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس از مهارت افزایی به عنوان یکی از اولویتهای این مرکز یاد کرد.

سردار سیروس سجادیان عصر دوشنبه در همایش روسای مراکز علمی کابردی استان فارس که به میزبانی فرماندهی انتظامی فارس برگزار شد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دانش افزایی را در دستور کار خود دارد، گفت: در سال 91 از ناجا برای راه اندازی مجموعه آموزشی با توجه به اولویتهای فرماندهی انتظامی استان اعلام نياز شد.

وی ادامه داد: در این خصوص مقرر شد دانشگاهی در استان راه اندازی شود که از جمله اهداف راه اندازی این مرکز مهارت افزایی کارکنان نیروی انتظامی بود.

عضو مرکز مطالعات راهبردی ناجا اظهار داشت: در پایان بر اساس ارزیابی، خروجی کار سنجیده تا مشخص شود که راه اندازی مرکز ثمره ای در مهارت افزایی و ارتقای دانش کارکنان داشته یا خیر.

رییس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به اینکه کارکنان انتظامی باید به دانش روز آگاهی داشته باشند، گفت: مثلا یک مامور که با حقوق آشنایی ندارد چگونه می تواند از فرد در کلانتری بازجویی کند از این رو باید کارکنان به مسایلی که با آن سروکار دارند آشنایی داشته باشند.

سردار سجادیان با اشاره به اینکه  تقویت نیروی انتظامی در این مرکز پیگیری می شود، افزود: در مرکز علمی کاربردی انتظامی فارس آموزش و مهارت افزایی با حرفه گرایی، دانش و پژوهش محوری برای تولید دانش کاربردی در دستور کار است.

وی گفت:  اعتمادسازی و مشارکت از دیگر اولویتهای مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس است.

رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي استان فارس نيز در اين مراسم اظهار كرد: هدف ما برنامه ريزي در رابطه با آغاز ترم جديد و فعاليت هاي نيم سال دوم است و در اين جلسه ديدگاه هاي روساي مراكز علمي كاربردي مطرح و براساس آن تصميم گيري شد.

علیرضا موغلي گفت: ما بايد در مراكز علمي كاربردي استراتژي تعادل را رعايت كنيم به طوري كه شأن دانشگاه علمي كاربردي حفظ شود.

وي خاطرنشان کرد: اگر كشوري كه مي خواهد توسعه يافته شود و رشد پيدا كند، بايد نظام آموزشي مهارتي داشته باشد.

رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي استان فارس در ادامه از فعاليت ها و عملكرد دانشگاه علمي كاربردي فرماندهي انتظامي استان تقدير كرد.

در پايان اين مراسم با اهداء لوح تقدير از فعالان هفته "پژوهش" تجليل شد.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :