یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
22 : 1
5 / 5 / 2024
فرهنگی  >  تقویت منابع انسانی برای ارائه خدمات انتظامی مورد توجه ناجا است
پنج شنبه 9 مهر 1394 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2947 کد خبر : 3553
به اشتراک گذاری
رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس:
5

تقویت منابع انسانی برای ارائه خدمات انتظامی مورد توجه ناجا است

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس گفت: رشد و توسعه منابع انسانی برای ارائه مطلوب خدمات انتظامی امنیتی مورد توجه ناجاست.

سردار سیروس سجادیان پیرامون آخرین وضعیت مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: دانشگاه های علمی کاربردی به عنوان دانشگاه نسل سوم که بر گرفته از نیازهای واقعی جامعه بوده شکل گرفته است.

وی ادامه داد: از ویژگیهای این دانشگاه مهارت آموزی با هدف ارتقای دانش و ایجاد مهارتهای متناسب با حوزه فعالیت شغلی است.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به نقش دانشگاه جامع علمی کاربردی در تربیت نیروهای متخصص افزود: برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی با سه هدف عمده پاسخ گویی به نیازهای اجرای دستگاه و سازمان متصدی، اثر گذاری در اشتغال و نیاز جامعه وتربیت منابع انسانی و اثر گذاری در ارتقا سطح کیفی و کمی شاغلان دنبال می شود.

وی با اشاره به راه اندازی واحد این دانشگاه در فارس اظهار داشت: در اندیشه ناجا به هر دلیلی کسی از تحصیل باز نمی ماند و سیاست ها به سمتی است که هیچ فردی خود را از فراگیری علم و دانش محروم نکند .

سردار سجادیان بیان کرد: سرمایه گداری در آموزش علمی مهارت افزایی اقدامی بسیار ارزشمند و سودآور است که رشد تعالی فردی و سازمانی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مسئله دانش افزایی در ناجا گفت: امروز شاهد هستیم که ناجا به رشد و توسعه منابع انسانی مد نظر برای بالابردن کیفیت خدمات انتظامی امنیتی می پردازد و در این خصوص توفیقاتی خوبی به دست آمده است.

عضو مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به راه اندازی رشته های جدید در این مرکز افزود: باپیگیری های انجام شده شاهد راه اندازی رشته های جدید شامل کاردانی حقوق -خدمات قضایی، کاردانی حقوق -دستیاری قضایی، کاردانی فنی عمران- ترافیک شهری، کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی در مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس هستیم.

سردار سجادیان با بیان اینکه تعداد ۱۵۸از کارکنان فرماندهی انتظامی فارس در نیمسال تحصیلی ۹۵-۹۴ به حجم دانشجویان این مرکز افزوده شده، افزود: در حال حاضر نزدیک به تعداد ۴۰۰ نفر دانشجو در رشته های کاردانی حقوق- امور ضابطین قضایی،  کاردانی حقوق-نگارش حقوقی، کاردانی حقوق- دستیاری قضایی، کاردانی حقوق- خدمات قضایی، کاردانی تربیت بدنی- مربیگری پایه تیر اندازی، کاردانی فنی عمران- ترافیک شهری، کارشناسی پدافند غیر عامل، کارشناسی ارشاد در امور کیفری، کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی در حال تحصیل هستند.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :