یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
14 : 52
5 / 5 / 2024
فرهنگی  >  ضرورت استفاده ازپژوهشگران در راستای تامین نیازهای علمی ناجا
یکشنبه 19 بهمن 1393 20 : 13 تعداد بازدید ها : 1993 کد خبر : 3543
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان تاکید کرد:
0

ضرورت استفاده ازپژوهشگران در راستای تامین نیازهای علمی ناجا

شیراز - سرپرست مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس بر ضرورت استفاده از پژوهشگران در راستای تامین نیازهای علمی ناجا تأکید کرد.

سردار سیروس سجادیان در خصوص برنامه های مرکز  علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس گفت: یکی از اهداف مهمی که از سوی این مرکز به جد در دستور کار قرار دارد بالابردن سطح علمی کارکنان نیروی انتظامی است که در این خصوص بکار گیری اساتید مجرب دنبال می شود.

وی اظهار داشت: از دیگر مواردی که در مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس دنبال می شود استفاده از صاحب نظران و پژوهشگران مراکز علمی در راستای تامین نیازهای علمی ناجاست که این عمل کاهش هزینه و وقت را به دنبال دارد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به اینکه تقویت نگاه علمی و پژوهشی و استفاده از فناوری و تکنولوژی میتواند بخش قابل توجهی از نیازهای نیروی انسانی را حل کند، اظهار داشت: ۵۰درصد اساتید این دانشگاه از کارکنان شاغل و بازنشسته انتظامی استان هستند و ۵۰درصد از اساتید مجرب سایر سازمانها و نهادها هستند.

عضو مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به ارزیابیهای صورت گرفته پیرامون فعالیت اساتید در این مرکز افزود: با بررسیهای صورت گرفته مشخص شد که از نظر علمی و آموزشی وضعیت این مرکز بسیار مناسب است اما با این وجود تقویت آموزشی و علمی برای ترم جدید دنبال می شود.

وی در خصوص فعالیت علمی این مرکز برای ترم بهمن ماه افزود: تعدادی از همکاران ثبت نام را انجام داده اند که می تواند در صورت قبول شدن از ۲۰ تا ۲۳ بهمن ماه از ساعت هشت صبح تا ۱۸ برای پذیرش به مرکز مراجعه کنند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس گفت: این مرکز با پنج رشته شامل امور ضابطین قضائی ،نگارش حقوقی، تربیت بدنی ،پدافند غیرعامل و... از مهرماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

سردار سجادیان در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون فعالیت این مرکز در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: در این راستا راه اندازی سامانه الکترونیکی و بهره برداری از ظرفیتهای فناوری اطلاعات در فرهنگ سازی احیای امر به معروف و نهی از منکر، اشاعه و ترویج رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در ارتباط با فرهنگ سازی، احیای امر به معروف و نهی از منکر و توسعه پذیرش تذکر لسانی و... پیگیری می شود.

وی گفت: یکی دیگر از موضوعات تهیه و تدوین و اجرای منشور اخلاقی، با توجه به وظایف درون و برون سازمانی، مستند سازی فعالیتهای صورت گرفته در حوزه معروفات و... است.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :