یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
20 : 47
5 / 5 / 2024
فرهنگی  >  مرکز علمی کاربردی انتظامی فارس درنمایشگاه اشتغال حضور دارد
دوشنبه 15 دی 1393 01 : 0 تعداد بازدید ها : 1866 کد خبر : 3541
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
0

مرکز علمی کاربردی انتظامی فارس درنمایشگاه اشتغال حضور دارد

شیراز- سرپرست مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس از حضور این مرکز در نمایشگاه اشتغال، توسعه و کارآفرینی شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیروس سجادیان ظهر دوشنبه در این رابطه با بیان اینکه اشتغال و کارآفرینی یکی از اهداف دانشگاه علمی کاربردی است، بیان کرد: این نمایشگاه در ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ دی ماه در محل مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز واقع در خیابان ساحلی برگزار شده که در این راستا مرکز علمی - کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز حضور دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این نمایشگاه شناسایی فرصت‌های شغلی در مقیاس استانی و تشویق صاحبان صنایع و مشاغل با بهره‌گیری از دانشجویان این دانشگاه است، ادامه داد: مرکزعلمی - کاربردی فرماندهی انتظامی استان با هدف دانش افزایی کارکنان انتظامی از مهرماه امسال  فعالیت خود را در این استان آغاز کرد.

عضو مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که توسط این مرکز دنبال می شود استفاده از تمام ظرفیتها در حوزه ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان است.
 

سردار سجادیان در خصوص فارغ التحصیلان رشته حقوق این مرکزنیز بیان کرد: این دسته از دانشجویان می توانند با کسب دانش وبینش قضایی و انتظامی خدمات بهتر و موثرتری را به شهروندان داشته باشند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه این مرکز ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان را در دستور کار قرار داده، اظهار داشت: دانش افزایی کارکنان در رشته و رسته های مختلف که در فرماندهی انتظامی استان فارس مشغول به کار هستند در امر ارائه خدمات مطلوب به مردم از دیگر اهدافی است که این مرکز دنبال می کند.

سردار سجادیان اظهار داشت: دانشجویان بعد از دانش آموختگی مهارت های لازم را که به دست آورده اند  بنا به تشخیص فرمانده انتظامی استان می توانند در واحدهای وابسته به فرماندهی انتظامی استان فارس به فعالیتهای خود ادامه دهند.

سرپرست مرکز علمی و کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استاندارد سازی و کیفیت بخشی یکی از دیگر اهداف این مرکز است، ادامه داد: فرمانده انتظامی استان با حمایت های بی دریغ خود سعی دارد این مرکز استانداردهای لازم را به دست بیاورد تا بتوانیم به زودی مقطع کارشناسی ارشد در برخی رشته ها را راه اندازی کنیم.

سردار سجادیان با بیان اینکه مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان تنها مرکز آموزشی در حوزه آموزش های انتظامی جنوب کشور است، افزود: این دانشکده آماده است تا از کارمندان علاقمند ناجا از استان های جنوب کشور دانشجو بپذیرد.

وی گفت:  این مرکز با پنج رشته شامل کاردانی حرفه ای حقوق -  امور ضابطین،کاردانی حرفه ای حقوق – نگارش حقوقی، کاردانی تربیت بدنیگرایش مربیگری تیراندازی، کارشناسی حرفه ای پدافند غیر عامل و کارشناسی حرفه ای عملیات امداد و نجات است

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :