شنبه 29 اردیبهشت 1403
12 : 37
18 / 5 / 2024
اجتماعی  >  ضرورت ادامه راه امام حسین(ع) در فریضه امر به معروف و نهی از منکر
یکشنبه 11 آبان 1393 01 : 0 تعداد بازدید ها : 5061 کد خبر : 3539
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان تاکید کرد:
0

ضرورت ادامه راه امام حسین(ع) در فریضه امر به معروف و نهی از منکر

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس بر ضرورت ادامه راه امام حسین(ع) در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیروس سجادیان  در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در شیراز با تاکید بر اینکه امام حسین(ع) برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند، گفت: از این رو وظیفه ماست که این مسئله را فراموش نکرده و ادامه دهنده راه این امام بزرگوار برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر باشیم.

وی اظهار داشت: متاسفانه دشمنان از دیر باز به سبب اهمیت وارزش   قیام عاشورا قصد داشته و دارند که مراسم عزاداریها بی محتوا از ارزشها و عبرت های عاشورا باشد, غافل از این که مردم ما هوشیار بوده و  توطئه های آنان را خنثی می کنند.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه امام حسین (ع)برای اصلاح امور امت جدش رسول الله قیام کرد و به شهادت رسید فلذا فرهنگ عاشورا با سیاست پیوندی ناگسستنی دارد،گفت: دین ما نمی تواند از سیاست جدا باشد اما دشمن همواره به دنبال این است که این کار انجام شود.

 

وی ادامه داد: دشمن می خواهد در مراسمهای عزاداری از شهامت و ولایت پذیری حضرت عباس(ع) و پیام های عاشورا سخنی نباشد  زیرا می داند که جوانان با شنیدن پیامهای عاشورا آگاه و در مقابل  آنان می ایستند.

سردار سجادیان با بیان اینکه دشمن همیشه در صدد است که ظلم ستیزی خود را داشته باشد، افزود: آنها به دنبال این هستند که کارهایی انجام شود که فرصت پیاده شدن اهداف دین مبین اسلام در جهان  فراهم نشود.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: به عنوان نمونه در گذشته دشمن برای رسیدن به اهداف خود کاری می کرد که مراسم عزاداری تعطیل ویا بی محتوا باشد در صورتی که مثلا"  قمه زنی را آزاد می گذاشتند. 

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :