یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
14 : 35
19 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  باند سرقت سیم برق در فارس متلاشی شد
یکشنبه 22 مرداد 1391 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2183 کد خبر : 3498
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان خبر داد:
0

باند سرقت سیم برق در فارس متلاشی شد

فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و انهدام 22 باند سارق سیم برق طی چهار ماه اول سال جاری در این استان خبر داد.

سردار سجادیان در تشریح این خبر گفت: از آنجا که مبارزه با سارقان، افراد سود جو و مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان به صورت جدی در دستور کار ماموران انتظامی فارس قرار دارد، در این راستا یکی از اولویت های پلیس فارس در سال جاری شناسایی و دستگیری سارقان سیم برق در شهرستان های استان است.

وی ادامه داد: به همین منظور با تشکیل چند تیم ویژه مبارزه با سارقان سیم برق، تحقیقات در این خصوص آغاز، اقدامات لازم انجام و دستورات لازم به روسای پلیس آگاهی شهرستان ها ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی فارس اظهار داشت: ماموران همزمان با انجام اقدامات اطلاعاتی جهت شناسایی و دستگیری سارقان، از کارگاه های خرید ضایعات در سطح استان به صورت مکرر سرکشی و این مراکز را کنترل کردند.

سردار سجادیان افزود: در این راستا تعداد 119 واحد صنفی کارگاه های خرید ضایعات بدون مجوز در اطراف شهر شیراز شناسایی و توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اقدامات قانونی در خصوص پلمپ این اماکن صورت و تا کنون 57 واحد پلمپ شده و در این رابطه تعداد 48 نفر اتباع خارجی غیرمجاز نیز دستگیر شدند.

وی بیان کرد: ماموران ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی در کنار این اقدامات موفق شدند تعداد 22 باند سارق سیم برق در سطح استان را شناسایی و منهدم، تعداد 166 نفر سارق دستگیر و 523 فقره سرقت سیم برق و تجهیزات مخابرتی از آنها کشف کنند.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه از دستگیری دو نفر زن هنگام سرقت سیم برق در بالای ستون برق خبر داد و گفت: در عملیات های انجام شده دستگیری سارقان، دو نفر زن هنگام سرقت سیم برق در بالای ستون برق و دو نفر سارق نیز که در پوشش لباس رفتگر شهرداری دستگیر شدند.

سردار سجادیان در پایان ضمن تاکید بر مبارزه جدی پلیس فارس با برهم زنندگان امنیت و آسایش عمومی شهروندان به این افراد سود جو هشدار داد: ماموران انتظامی فارس با کسانی که درصدد تعرض به آسایش و امنیت شهروندان باشند با جدیت برخورد و پس از دستگیري آنان را تحویل مقام قضایی خواهند داد تا به اشد مجازات محکوم شوند.

 

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :