شنبه 29 اردیبهشت 1403
9 : 55
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  سه باند قاچاق موادمخدر در فارس متلاشی شد
پنج شنبه 12 مرداد 1391 01 : 0 تعداد بازدید ها : 1674 کد خبر : 3494
به اشتراک گذاری
0

سه باند قاچاق موادمخدر در فارس متلاشی شد

فرمانده انتظامي استان فارس از انهدام سه باند قاچاق موادمخدر و کشف 832 کیلو و 530 گرم انواع موادمخدر طی هفته گذشته در اين استان خبر داد.

سردار سيروس سجادیان افزود: در راستای  مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدرو سوداگران مرگ و جلوگیری از ترانزیت  و توزیع محموله های موادمخدر، ماموران انتظامی فارس طی هفته گذشته موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی، سه باند تهیه وتوزیع موادمخدر را شناسایی و منهدم کنند.

وی اظهار کرد: با انهدام این سه باند 25 نفر قاچاقچی و توزیع کننده حرفه ای  دستگیر و از آنان نیم تن موادمخدر شامل 458 کیلو و 530 گرم تریاک، 28 کیلوگرم هروئین، 346 کیلوگرم حشیش کشف و در این رابطه تعداد 10 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: با اجرای طرح های  کنترل محورهای مواصلاتی استان، انجام اقدامات اطلاعاتی  و به کارگیری  تیم های عملیاتی  ویژه در شهرستان های لارستان، نی ریز، خرمبید، داراب، جهرم، استهبان و آباده، این مواد کشف شده است.

سردار سجادیان با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ از اولویت های پلیس فارس است به قاچاقچیان و افراد سودجو هشدار داد ماموران انتظامی فارس با عزمی راسخ و با مشارکت مردم، در برابر کسانی که بخواهند براي عملی کردن نیات پلید خود سبب از هم پاشیدن کانون گرم خانواده ها شوند مقتدرانه ایستاده و پس از دستگیری، آنان را تحویل مراجع قضایی خواهد داد تا به اشد مجازات محکوم شوند.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :