شنبه 29 اردیبهشت 1403
22 : 20
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در شیراز
سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 01 : 0 تعداد بازدید ها : 1816 کد خبر : 3489
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان خبرداد:
0

دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در شیراز

جزئیات دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای از مهم ترین مسائل مطرح شده در نشست خبری فرمانده انتظامی استان فارس است.

سردار سجادیان در نشستی خبری پیرامون اقدامات اخیر استان فارس از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در شیراز خبرداد و گفت: این کلاهبردار که دارای شش سابقه کیفری است، با ترفندی ماهرانه اقدام به کلاهبرداری از مشتریان عابربانک ها کرده بود.

وی در خصوص شیوه فعالیت این فرد افزود: این فرد با اعلام مفقودیت کارت های عابر بانک، چند عدد کارت باطله به دست آورده سپس  در مقابل بانک های استان به ویژه بانک های شیراز افرادی را که جلوی بانک ها بنا به دلایلی قادر به دریافت پول نبوده شناسایی و اقدام به کاهبرداری از آنها کرده اند.

سردار سجادیان افزود: این کلاهبردار با گرفتن کارت افراد به طریقی ماهرانه ای به اهداف خود دست یافته و یا حتی زمانی که عابربانک ها وجه نقد برای پرداخت نداشته اند در قبال پرداخت پول کارت عابربانک افراد را گرفته و سپس حساب آنها را خالی کرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: تاکنون 20  نفر از وی شکایت کرده اند.

وی گفت: این فرد کلاهبردار تاکنون به برداشت 20 میلیون تومان از افراد اعتراف کرده است از این رو شکات می توانند به پلیس فتای استان فارس مراجعه و شکایت خود را اعلام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از انهدام کارگاه توزیع ماهواره در شیراز خبرداد و افزود: در این خصوص دو نفر شناسایی و دستگیر شده و  در بازرسی از کارگاه آنها تعداد زیادی دیش و تجهیزات مربوط به آن از قبیل هفت دستگاه بزرگ برش، دستگاه پرس، دریل مربوطه، میل زن، دو دستگاه قیچی جوش، 600 عدد دیش، 2000  میله مربوطه، چهارهزار قیچی و... کشف شده است.

وی ادامه داد: اعضای این باند با اقدامات خود در جنوب کشور فعالیت داشته و این منطقه را تحت پوشش قرار می دادند.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :