شنبه 29 اردیبهشت 1403
18 : 34
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  زنان از سوارشدن به مسافرکش های شخصی دوری کنند
دوشنبه 8 آبان 1391 17 : 19 تعداد بازدید ها : 1626 کد خبر : 3487
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
0

زنان از سوارشدن به مسافرکش های شخصی دوری کنند

فرمانده انتظامی فارس از زنان خواست زنان از سوارشدن به مسافرکش های شخصی دوری کنند.

سردار سیروس سجادیان پیرامون پرونده مسافرکش شخصی گفت: کم توجهی به هشدارهای پلیس در خصوص عدم استفاده از خودروهای مسافرکش شخصی توسط شهروندان، بازهم حادثه آفرید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "سجادیان" در تشریح این خبر گفت: یک زن به ماموران انتظامی شهرستان شیراز مراجعه و اظهار کرد برای انجام امورات بانکی در یکی از شهرک های واقع در شمال شیراز به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودرو پراید شخصی شدم و این خودرو کمی جلوتر دو نفر جوان را تحت عنوان مسافر سوار کرد.

وی ادامه داد: این سارقان مسافر کش نما پس از طی مسافتی با تهدید این زن را به اطراف شهر منتقل، طلاجات و کیف دستی وی را سرقت و از محل متواری می شوند .

فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: باوجود هشدارهای مکرر پلیس به شهروندان در خصوص عدم استفاده از خودوهای مسافرکش شخصی به ویژه زنان به دلیل عدم رعایت این توصیه ها، دربرخی موارد شاهد اینگونه موارد دلخراش هستیم.

سردار "سجادیان" به شهروندان توصیه کرد: به منظور جلوگیری از سود جویی افراد فرصت طلب که تحت پوشش مسافرکش نما قصد اخاذی از شهروندان را دارند از سوار شدن بر خودروهای شخصی خودداری کنند و اگر مورد مشکوکی را مشاهده کردند، مراتب را سریعا" از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

وی گفت: ساماندهی خودروهای شخصی مسافرکش توسط دستگاه های ذیربط می تواند در پیشگیری از سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب که تحت پوشش مسافرکش درصدد تعرض به اموال شهروندان هستند، جلوگیری کنند.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :