شنبه 29 اردیبهشت 1403
19 : 53
18 / 5 / 2024
فرهنگی  >  تقدیر معاون گردشگري کشور از پلیس
جمعه 9 فروردین 1392 36 : 18 تعداد بازدید ها : 1745 کد خبر : 3482
به اشتراک گذاری
در شیراز انجام شد/
0

تقدیر معاون گردشگري کشور از پلیس

معاون گردشگري کشور در شيراز گفت: مردم از خدمات پليس فارس رضايتمندي کامل دارند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛به نقل از پايگاه خبري پليس، "منوچهر جهانيان" در ديدار با فرمانده انتظامي استان فارس در قرارگاه نوروزي پليس فارس از زحمات فرمانده و کارکنان انتظامي اين استان در خصوص موضوعات پيشگيري امنيتي و انتظامي که باعث شده مسافران نوروزي با اطمينان کامل و اعتماد به نيروي انتظامي به مسافرت بروند تقدير و تشکر کرد.

وي کاهش سوانح جاده اي در ايام نوروز در استان فارس را مرهون تلاش پليس فارس در زمينه آموزش، اطلاع رساني و حضور موثر دانست و خاطرنشان کرد: اين موفقيت ها، يک روزه بدست نمي آيد و حاصل برنامه ريزي و تلاش شبانه روزي عزيزان ما در انتظامي استان فارس است.

رئيس ستاد تسهيلات سفرها در کشور، اظهار کرد: طي بازديدهايي که از مکان هاي گردشگري در استان فارس انجام شد و مصاحبه هايي که با مسافران نوروزي صورت گرفت،‌ پليس فارس به صورت شبانه روزي در حال خدمتگزاري به مردم است و مردم نيز از خدمات نيروي انتظامي در اين استان،‌ رضايتمندي 100درصد را دارند.

معاون گردشگري کشور بيان کرد: شيريني،‌ نشاط اجتماعي و لذت از سفرهاي نورزي بدست نمي آيد مگر با تلاش دست اندرکاران سفرهاي نوروزي بويژه نيروي انتظامي و اگر امروز مردم با خيالي راحت سفر مي کنند و در محل اسکان با آرامش و آسودگي خيال استراحت مي کنند، به اين دليل است که مي دانند پليس امنيت آنان را تامين مي کند.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :