شنبه 29 اردیبهشت 1403
9 : 55
18 / 5 / 2024
اجتماعی  >  ضرورت توجه پلیس به جنگ نرم
پنج شنبه 22 فروردین 1392 01 : 0 تعداد بازدید ها : 5316 کد خبر : 3477
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان تاکید کرد:
0

ضرورت توجه پلیس به جنگ نرم

در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی فارس از فرمانده انتظامی پیشین لار تقدیر و فرمانده جدید این شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی این استان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان لار استان فارس با اشاره به شعار امسال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای را مشت محکمی بر دهان دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار کشورمان این بار نیز با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای، دشمنان را مانند همیشه در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام می‌گذارند.

سردار سیروس سجادیان با اشاره به رویکرد اجتماعی‌محور پلیس، تصریح کرد: آنچه برای پلیس اهمیت دارد قدرت نرم است نه تجهیزات و امکانات، چراکه برای مهار جرائم، افزایش احساس امنیت و ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری اجتماعی مقدم بر پیشگیری انتظامی و اثرگذارتر می‌شود.

فرمانده انتظامی فارس برقراری ارتباط با مردم را سبب تشخیص نیازهای جامعه و سهیم کردن آنان در توسعه امنیت پایدار عنوان کرد و افزود: قدرت نرم یعنی اینکه با مردم باشیم و به آنان خدمت کنیم.

سجادیان با بیان اینکه حفاظت از امنیت وظیفه ذاتی پلیس است، تصریح کرد: در حفاظت از مردم، پلیسی موفق است که مقتدر، هوشمند و سریع‌العمل باشد و با همین رویکرد، نیروی انتظامی فارس سال گذشته در مقایسه با سال 90 جرایم را در سرجمع کاهش داده که این موفقیت مرهون همکاری مردم، تعامل خوب مسئولان و تلاش کارکنان انتظامی فارس است.

فرمانده انتظامی فارس همکاری و تعامل بین مسئولان را یکی از عوامل موفقیت در کارها دانست و گفت: برای موفقیت در کار و خدمت بهتر به مردم تعامل توأم با حفظ استقلال با سازمان‌ها را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :