شنبه 29 اردیبهشت 1403
20 : 41
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  هلاکت سرکرده باند قاچاق اسلحه در فارس
یکشنبه 19 آبان 1392 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2023 کد خبر : 3473
به اشتراک گذاری
0

هلاکت سرکرده باند قاچاق اسلحه در فارس

فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و انهدام شبکه مافیایی قاچاق اسلحه غیرمجاز توسط پلیس فارس در این استان خبر داد.

سردار سیروس سجادیان افزود: از این باند که سرکرده آنها به هلاکت رسید تعداد80 قبضه سلاح غیرمجاز بدست آمد.

وی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، تامین و حفظ نظم و امنیت عمومی، جمع آوری و مقابله با حمل، توزیع و خرید و فروش سلاح غیر مجاز در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

سجادیان ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاق اسلحه که اقدام به حمل سلاح غیرمجاز از استان آذربایجان غربی به فارس و توزیع در شهرستان های این استان می کردند مطلع شدند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: ماموران، سرکرده این باند به نام "ن – ع" اهل و ساکن آذربایجان غربی را شناسایی و متوجه شدند اعضای این باند قصد دارند یک محموله سلاح غیرمجاز را از استان های غربی، به استان فارس انتقال و آن را در اختیار عوامل توزیع قرار دهند.

سردار سجادیان بیان کرد: با تلاش و برنامه ریزی اطلاعاتی مناطق آلوده استان به سلاح غیرمجاز تحت پوشش قرار گرفت و با انجام عملیات تعقیب و مراقبت، ماموران خودرو حامل محموله سلاح را درحالی که با یک دستگاه خودرو پژو پارس اسکورت می شد مورد شناسایی قرار دادند.

وی ادامه داد: رانندگان خودروها با مشاهده ماموران متواری و با وجود صدور فرمان ایست توسط ماموران، قاچاقچیان به دستورماموران توجه نکردند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: در این عملیات تعداد 80 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در بازرسی از خودرو سمند کشف، سرکرده باند در عملیات تعقیب و گریز کشته و چهار نفر دیگر اعضای باند به نامهای ج – خ، ن – خ، ف – چ و م – س دستگیر شدند.

سردار سجادیان گفت: سن دستگیرشدگان 28 تا 35 ساله و سه نفر از آنها اهل و ساکن آذربایجان غربی و یکی از آنها هم ساکن شهرستان کازرون است.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :