یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
7 : 48
19 / 5 / 2024
خدمات شهری  >  کاهش 24 درصدی تصادفات در جاده‌های فارس
جمعه 8 فروردین 1393 46 : 12 تعداد بازدید ها : 6012 کد خبر : 3468
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان خبرداد:
0

کاهش 24 درصدی تصادفات در جاده‌های فارس

در نوروز امسال نسبت به سال گذشته در مورد تصادفات رانندگی با کاهش 24 درصدی مواجه هستیم.
سردار سیروس سجادیان با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای در این استان اظهار داشت: در نوروز امسال نسبت به سال گذشته در مورد تصادفات رانندگی با کاهش 24 درصدی مواجه بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در تصادفات فوتی چهار درصد و در مجموع 12 درصد کاهش متوفیان و 14 درصد مجروحان تا هشت روز نخست سال جاری داشتیم.
 
وی با اشاره به افزایش تردد خودرو در جاده‌های استان فارس گفت: از 25 اسفند 92 تا امروز میزان تردد خودرو هشت درصد افزایش داشته است.

سردار سجادیان از کاهش جرایم سرقت در ایام نوروز خبر داد و افزود: در نوروز 93 جرایم سرقت از جمله سرقت خودرو و داخل خودرو  19 درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جدید تاکنون به جز تصادفاتی که به دلیل خواب‌آلودگی و سرعت بالای خودرو بوده است، حادثه قابل توجهی نداشتیم.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه با اشاره به ضرورت حفظ حرمت ایام فاطمیه از مردم خواست در روزهای پایانی نوروز با رعایت این ایام با سعه صدر رانندگی کرده و با توجه به علائم رانندگی و کنترل سرعت خودروی خود از بروز حادثه جلوگیری کنند.
وی با بیان اینکه احترام به قانون باعث می‌شود شاهد کمترین خسارت باشیم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی این استان در ایام نوروز از تمام توان خود برای ایجاد امنیت بهره برد.

سجادیان در بخش پایانی سخنان خود گفت: برای تحقق شعار امسال تمام دستگاه‌ها باید وظایف خود را بشناسند و در حوزه‌ فرهنگ و اقتصاد از تمام ظرفیت‌ها بهره ببرند.

وی افزود: ما نیز در نیروی انتظامی از تمام ابزار و امکانات داخلی برای تحقق این شعار تلاش می‌کنیم.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :