شنبه 29 اردیبهشت 1403
20 : 9
18 / 5 / 2024
خدمات شهری  >  در محور شیراز – کازرون دوربین نصب خواهد شد
شنبه 19 مرداد 1392 01 : 0 تعداد بازدید ها : 6384 کد خبر : 3458
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
0

در محور شیراز – کازرون دوربین نصب خواهد شد

فرمانده انتظامی استان فارس از نصب دوربین در محور شیراز – کازرون خبرداد.

سردار سیروس سجادیان ظهر پنجشنبه در نشستی خبری پیرامون اجرای این طرح گفت: مرحله دوم طرح ترافیکی تابستانه در جاده های استان فارس به مرحله اجرا در می آید.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش تصادفات عنوان کرد و افزود: در این راستا دو سوم از نیروهای پلیس در حوزه پلیس راه و راهور فعالیت خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع تصادفات برون و درون شهری در این استان بیان کرد: در ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵۲ نفر در تصادفات استان فارس جان خود را از دست داده اند که این رقم زیاد است.

وی افزود: از این میزان کشته ها ۳۹۰ نفر در تصادفات برون شهری و مابقی در تصادفات درون شهری جان خود را از دست داده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

سردار سجادیان با بیان اینکه این میزان کشته قابل توجه است، ادامه داد: در این رابطه مسئولان باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند زیرا آمار ۵۵۲ کشته در تصادفات امسال زیاد است.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه فارس بیشترین حجم سفرها را دارد، گفت: بیشتر تصادفات جاده ای در استان فارس در نقاطی رخ داده که به دوربین کنترل سرعت مجهز نبوده است از این رو ضروری است که نسبت به نصب دوربین در تمام جاده های فارس اقدام شود.

وی ادامه داد: کمترین کشته و تصادفات نیز مربوط به جاده هایی است که سیستمهای نظارتی وجود داشته است.

سردار سجادیان بر ضرورت نصب دوربین در جاده های استان تاکید کرد و افزود: بیشترین تصادفات جاده های استان مربوط به محور های شیراز – کازرون، شیراز – جهرم، شیراز – فسا و جاده خرامه است.

 

shirane نا شناس 31/3/1396
سلام خسته نباشید بهتر هست تمام جاده های روستای و شهری دوربین نصب شود در جنوب استان فارس(لار. گراش . اوز . خنج.کهورستان.جوییم.)چون تخلف خیلی زیاد هیت و باید دوربین مخفی باشد و تابلو نباشد که اینجا دوربین است اگه تابلو بزارید زیر دوربین با سرعت کم بعد دوربین سرعت زیاد میرن ممنون
ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :