شنبه 29 اردیبهشت 1403
21 : 42
18 / 5 / 2024
اجتماعی  >  جوانان و نوجوانان جامعه برای رشد و تعالی نیازمند الگو هستند
دوشنبه 3 تیر 1392 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2839 کد خبر : 3453
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
0

جوانان و نوجوانان جامعه برای رشد و تعالی نیازمند الگو هستند

فرمانده انتظامی فارس گفت: جوانان و نوجوانان جامعه ما برای رشد و تعالی، دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های آن و استقامت در راه رسیدن به اهداف اسلامی خویش نیازمند الگوی مناسب هستند.

سردار سیروس سجادیان ضمن اشاره به سوم شعبان سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، نیازمند تقویت همه جانبه پاسداران مخلص و وفادار به دین و انقلاب و جانبازان سرافراز کشور هستیم.

ملت شهید پرور ایران اسلامی همواره شاهد درخشش شعاع پرفروغ انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و پس از آن بوده و ثمره شیرین این نهال شکوفا را در عرصه های جهاد و مبارزه با استکبار جهانی، به خوبی دریافت کرده اند.

وی افزود:ملت شهید پرور ایران اسلامی همواره شاهد درخشش شعاع پرفروغ انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و پس از آن بوده و ثمره شیرین این نهال شکوفا را در عرصه های جهاد و مبارزه با استکبار جهانی، به خوبی دریافت کرده اند.

سجادیان اذعان داشت: پاسداران انقلاب اسلامی و جانبازان، بزرگ مردانی هستند که در کسب فضایل، گوی سبقت را از دیگران ربوده و در جهاد و ایثار از یکدیگر پیشی گرفته اند.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان گفت: وظیفه این نیروست که همواره با اقتدار و صلابت محیط زندگی و کار مردم را از وجود هرگونه ناامنی پاکیزه نگه دارد تا با برقراری نظم و امنیت در جامعه، کام ملت حماسه ساز ایران همیشه شیرین باشد.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :