شنبه 29 اردیبهشت 1403
17 : 1
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  باید جوانان را به خدمت سربازی تشویق کنیم
چهار شنبه 1 خرداد 1392 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2238 کد خبر : 3451
به اشتراک گذاری
سردارسجادیان:
0

باید جوانان را به خدمت سربازی تشویق کنیم

فرمانده انتظامی فارس گفت: فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: باید جوانان را به خدمت سربازی تشویق کنیم و این کار نیز تنها با انجام برخورد های مناسب موفق خواهد بود.

سردار سیروس سجادیان ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه معاونت نظام وظیفه نیروی انتظامی فارس با اشاره به اینکه باید با اخلاق و رفتار مناسب مشکلات مردم را برطرف کرد، افزود: رضایتمندی مردم و پاسخگو بودن نشان از سلامت کار نیروی انتظامی است.

وی تصریح کرد: باید مسیر برای سئوال کردن مردم باز باشد و ما نیز باید پاسخگوی آنها باشیم.

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: نظام وظیفه عمومی ازجمله بخش هایی است که باید با تغییر در رویکرد همراه باشد چراکه سربازی یک افتخار است و کسی که لباس خدمت را بر تن می کند باید به پوشیدن این لباس افتخار کند که در این خصوص نظام وظیفه باید این بحث را برای مردم مطرح کند.

سردار سجادیان افزود: در این میان یکسری از مردم نیز دچار مشکلاتی هستند که نظام وظیفه باید به مشکلات آنها رسیدگی کند.

وی یادآور شد: دلیل ندارد در محل کار خودمان بنشینیم و در انتظار مراجعه مردم باشیم بلکه باید در برخی از مواقع خودمان به افرادیکه مشکلات دارند مراجعه کنیم و حتی کارت پایان خدمت را به درب منازل آنها ببریم.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: معاونت نظام وظیفه از جمله بخش هایی است که همواره مورد طمع و تهمت قرار می گیرد زیرا برخی از افراد سود جو، هستند که برای رفع مشکلات مردم بی اطلاع از قوانین وارد بحث می شوند و از آنها مبالغی را نیز برای انجام یک کار قانونی دریافت می کنند.

سردار سجادیان افزود: برای از میان برداشتن چنین مباحثی باید به گونه ای با مردم برخورد کرد که مراجعه کنندگان بدون کمترین نگرانی سئوالات خود را از ما بپرسند.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :