شنبه 29 اردیبهشت 1403
13 : 57
18 / 5 / 2024
فرهنگی  >  ناهیان از منکر ادامه دهندگان راه شهدا هستند
سه شنبه 19 شهریور 1392 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2868 کد خبر : 3433
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
0

ناهیان از منکر ادامه دهندگان راه شهدا هستند

فرمانده انتظامی فارس گفت: انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، ادامه دادن راه شهدا است.

سردار سیروس سجادیان در دیدار با خانواده شهیدان سید عبدالرضا و سید عبدالرسول سجادیان در شیراز، با گرامیداشت یاد و خاطره 14هزار و 600 شهید استان فارس، اظهار داشت: اکنون که به شهدا دسترسی نداریم برای درک آنان، بهترین حلقه اتصال به این عزیزان، خانواده‌های معظم شهید هستند که در این میان نقش مادران و پدارن شهدا، برجسته‌تر است.

وی با اشاره به آیاتی چند از کلام‌الله مجید تصریح کرد: رزمندگان، شهدا و رستگاران نزد خداوند جایگاه خاص خود را دارند و شهدا زندگانی هستند که نزد پروردگار خود روزی دارند و در روز قیامت همگان به داشتن چنین جایگاه والایی غبطه می‌خورند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه آنچه شهدا از ما انتظار دارند ادامه دادن راه آنها است تصریح کرد: شهدای عزیز در آن دنیا شفیع کسانی می‌شوند که راه آنان را ادامه داده‌اند.

سجادیان گفت: ادامه دادن راه شهدا سخت نیست، راه آنان شناخت ولی فقیه زمان خود، فاصله نگرفتن از محور ولایت، دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام (ره) و انجام وظیفه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی از شهدا به عنوان رستگاران یاد کرد و گفت: در این دنیا نیز رستگاران کسانی هستند که راه شهدا را ادامه و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه انجام می‌دهند.

حضور اعضا پایگاه مقاومت شهیدان سجادیان در این مراسم به منظور تجدید میثاق با مادر این شهید و ادامه راه وی، قرائت یکی از نامه‌های شهید، مداحی،‌ نوحه‌سرایی و … از دیگر برنامه‌هایی بود که در این دیدار انجام شد.

همچنین فرمانده انتظامی فارس نیز با اهدای لوح یادبود از تندیس این دو برادر شهید به مادر شهیدان سید عبدالرضا و سید عبدالرسول سجادیان از وی دلجویی و درخواست کرد برای موفقیت خدمتگزاران مردم در انتظامی فارس دعای خیر کند.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :