یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
10 : 11
19 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  قاتل فراري در ششده به هلاكت رسيد
دوشنبه 19 فروردین 1392 57 : 17 تعداد بازدید ها : 1806 کد خبر : 3426
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
0

قاتل فراري در ششده به هلاكت رسيد

در پی اقدامات فرد شرور به نام " الف - ن" در منطقه ششده و قره بلاغ فسا و ایجاد ناامنی در سطح شهرستان فسا، دستگیری وی در دستورکار ماموران یگان تکاور فرماندهی انتظامی استان فارس قرار گرفت.

به گزارش "سلام فسا" یک قاتل فراری که باشرارتهای متعدد خود درصدد ایجاد ناامنی و مزاحمت برای مردم در منطقه ششده و قره بلاغ فسا بود، توسط ماموران انتظامی فارس به هلاکت رسد.
فرمانده انتظامی فارس با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات فرد شرور به نام " الف - ن" در منطقه ششده و قره بلاغ فسا و ایجاد ناامنی در سطح شهرستان فسا، دستگیری وی در دستورکار ماموران یگان تکاور فرماندهی انتظامی استان فارس قرار گرفت.
سردار سیروس سجادیان‌اظهار کرد: این شرور در کوه های اطراف فسا مخفی و اقدام به اخاذی از اهالی منطقه می کرد که ابتدا ماموران یگان تکاور با حضور موثر و افزایش گشت زنی، ضریب امنیتی منطقه را افزایش و سپس با اقدامات اطلاعاتی مسیرهای تردد شرور را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: ماموران یگان تکاور با همکاری ماموران انتظامی فسا ضمن زیرنظر قراردادن محل های احتمالی اختفاء شرور در شهرستان فسا، این محل را برای شرور ناامن و شرور مجبور شد در کوه های اطراف شهرستان مخفی شود.
فرمانده انتظامی فارس گفت: پس از اقدامات اطلاعاتی محل اختفای شرور شناسایی و به محاصره ماموران درآمد.
سردار سجادیان بیان کرد: هنگامی که ماموران قصد دستگیری شرور را داشتند، وی مسلحانه با ماموران درگیر که با اقدام به موقع ماموران، این شرور به هلاکت رسید.
وی گفت: هلاکت این شرور سبب افزایش ضریب امنیتی و احساس امنیت در منطقه و ابراز خرسندی مردم از اقدام پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت شد.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :