شنبه 29 اردیبهشت 1403
20 : 41
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  سارق مسلح و یک قاتل فراری در فارس دستگیر شدند
شنبه 18 آذر 1391 01 : 0 تعداد بازدید ها : 1487 کد خبر : 3417
به اشتراک گذاری
0

سارق مسلح و یک قاتل فراری در فارس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی فارس از انهدام باند سارقان مسلح در داراب، دستگیری شش سارق مسلح و اخاذ در شیراز و یک قاتل فراری در اطراف کازرون، طی 48 ساعت خبر داد.

فرمانده انتظامی فارس از انهدام باند سارقان مسلح در داراب، دستگیری شش سارق مسلح و اخاذ در شیراز و یک قاتل فراری در اطراف کازرون، طی 48 ساعت خبر داد.

سردار سیروس سجادیان در تشریح این خبر گفت: در پی سرقتهای مسلحانه با تهدید سلاح توسط سارقان، تحقیقات پلیس در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی ادامه داد: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سارقان به نامهای “م – ن”، “ع – ر” و “ع – م” شناسایی و در دو عملیات جداگانه دستگیرو در تحقیقات سرقت فوق از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه از انهدام باند سارقان مسلح در داراب خبر داد و گفت: هفته گذشته سه نفر سرنشین دو دستگاه خودرو پژو 405 در اطراف داراب جلو یک دستگاه خودرو هیوندا را گرفتنه و از زن و شوهری که سرنشین آن خودرو بودند وجه نقد و مقادیری طلا اخاذی و متواری می شوند.

سردار سجادیان بیان کرد: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ویژه، سارقان توسط ماموران شناسایی و هر سه نفر، یکی به نام “ص – م” و دو نفر دیگر به نام “الف – ف” دستگیر شدند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از سارقان، سرقت فوق از آنها کشف و یک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به آنا که سرقت با آن انجام شده بود نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی فارس همچنین از دستگیری سه سارق در شیراز طی سه عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شیراز سه نفر اخاذ را که اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقد از شهروندان کرده بودند را شناسایی و در سه عملیات جداگانه این سارقان را به نام های “م – الف”، “ج – ر” و “س – ع” دستگیر کردند.

سردار سجادیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری قاتل فراری در کازرون گفت: روز پنجشنبه ماموران انتظامی موفق شدند قاتل فراری به نام “م – ک” را که در اولین روز از سال 1389فردی به نام “ب- پ” در جلو مغازه اش در کنارتخته به وسیله اسلحه شکاری به قتل رسانده و سپس متواری شده بود را دستگیر کنند.

وی افزود: قاتل به دلیل اختلاف قبلی مقتول با پدرش، وی را با سلاح شکاری هدف قرار داده و پس از قتل وی متواری که با تلاش ماموران وی دستگیر و یک قبضه اسلحه کمری از او کشف و در این رابطه فرد دیگری نیز به نام “الف – د” که قاتل پس از ارتکاب جرم سلاح شکاری را به وی داده بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: پلیس فارس با سارقان مسلح و کسانی که قصد برهم زدن امنیت عمومی در استان را دارند، برخورد جدی خواهد کرد.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :