شنبه 29 اردیبهشت 1403
17 : 51
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  دستگیری اراذل و اوباش در شیراز
شنبه 18 خرداد 1392 02 : 18 تعداد بازدید ها : 1857 کد خبر : 3412
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان خبرداد:
0

دستگیری اراذل و اوباش در شیراز

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری چهار اوباش در شیراز و کشف سه سلاح غیرمجاز و مقادیری مواد مخدر از آنان خبر داد.‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس مطلع شدند، فردی معروف به «صادق گوریل» که از اراذل و اوباش بوده با همدستی چند نفر دیگر با انجام اقدامات نامتعارف، برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند.

وی اضافه کرد: این فرد دارای چند سابقه از جمله اغفال زنان و دختران، تجاوز به عنف و درگیری‌های مسلحانه متعدد بود و همدستان وی نیز با همکاری این فرد به صورت مسلحانه اقدام به قدرت‌نمایی، درگیری مسلحانه، ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم می‌کردند و موجبات ناامنی و نارضایتی شهروندان را فراهم کرده بودند.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار ماموران قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی و رصد فعل و انفعالات و تحرکات سرکرده این افراد، مخفی‌گاه آنان در یکی از شهرک‌های واقع در شمال شیراز شناسایی شد.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل اختفای این افراد،‌ ضمن محاصره کردن محل در عملیاتی منسجم هر سه اراذل و اوباش را به همراه یک خانم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه گفت: در بازرسی از محل اختفای این افراد، یک کلت کمری به همراه شش فشنگ مربوطه و خشاب، دو اسلحه شکاری فاقد مجوز به همراه تعدادی فشنگ،‌11 سیم‌کارت همراه اول، هشت گرم شیشه، پنج گرم ماری جوانا، پنج کارد، سه وافور و دو پایپ استعمال مواد مخدر کشف شد.

سجادیان همچنین بیان کرد: در این مورد یک خودرو پراید متعلق به سرکرده این باند و یک خودرو پیکان توقیف و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :