شنبه 29 اردیبهشت 1403
10 : 39
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  جزئیات دستگیری ۳ باند خلافکار در شیراز
دوشنبه 12 اسفند 1392 08 : 18 تعداد بازدید ها : 2673 کد خبر : 3393
به اشتراک گذاری
فرمانده انتظامی فارس تشریح کرد:
0

جزئیات دستگیری ۳ باند خلافکار در شیراز

سه باند جعل چک پول های مسافرتی، آدم ربایی و اخاذی در قالب خودروهای مسافرکش شخصی دستگیرشدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار سیروس سجادیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای باند هفت نفره جعل چک پول های مسافرتی که دو نفرشان زن بودند با دستگاه های پیشرفته چاپ مبادرت به جعل ۱۰۰ چک پول ۶۰۰ میلیون ریالی کرده اند که با اقدام های پلیسی و اطلاعاتی تمام اعضای باند دستگیر می شوند.

وی خاطرنشان کرد: از باند دستگیرشده پرینتر، لپ تاپ، دستگاه ژل ویژه ساخت مهر و سه سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: برای جلوگیری و مقابله با جاعلان اسکناس های تقلبی از شهروندان درخواست می شود در معامله و خرید و فروش از چک های واریزی وجه از مراکز معتبر استفاده کنند تا شاهد کاهش این گونه کارهای خلاف نباشیم.

سجادیان بیان داشت: در همین ماه نیز با کار اطلاعاتی از سوی پلیس آگاهی موفق به کشف یک باند آدم ربایی خانوادگی در کوار شده که در مورد گروگان گیر پسرخاله هفت ساله خود را با همکاری پنج نفر دیگر برای دریافت یک میلیون تومان می رباید که در این زمینه شش نفر که سه نفرشان زن بودند دستگیر می شوند.

وی اضافه کرد: در عملیاتی دیگر نیز سه سارق به عنف ۲۰ تا ۲۲ ساله که با عنوان خودرو مسافرکش شخصی اقدام به اخاذی از مسافران می کردند دستگیر و تحویل مقامات قضایی می شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس از فعالیت ۱۲ هزار تاکسی در سطح شهر شیراز خبر داد و افزود: شهروندان می توانند برای حفظ امنیت خود از تاکسی هایی مصوب که در سطح شهر اقدام به جابه جایی مسافر می کنند استفاده کنند و از مسئولان درخواست می شود محل هایی را برای مسیرهای مسافران در نظر بگیریند تا شاهد کاهش چنین معضلاتی در شهر باشیم.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :