شنبه 29 اردیبهشت 1403
10 : 55
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  دو شرور مسلح فراري در فسا و كازرون به هلاکت رسیدند
چهار شنبه 7 اردیبهشت 1390 14 : 18 تعداد بازدید ها : 3131 کد خبر : 3366
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
2

دو شرور مسلح فراري در فسا و كازرون به هلاکت رسیدند

جانشين فرمانده نيروي انتظامي استان فارس با اشاره به اين كه تعدادي افراد بزهكار در استان فارس وجود دارند كه مبادرت به جنايت مي زنند.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي استان فارس با اشاره به اين كه تعدادي افراد بزهكار در استان فارس وجود دارند كه مبادرت به جنايت مي زنند افزود: اين افراد بزهكار به دليل فراري بودنشان اقدام به انجام حركات قلدرانه كرد و باعث ايجاد رعب و وحشت در بين مردم مي كنند.سردار سجاديان افزود: پليس اين افراد مسلح را شناسايي كرده و با آنها برخورد مي كند و نمونه بارز آن دستگيري شرور مسلح فراري شهرستان كازرون و به هلاكت رسيدن شرور فراري فسا است.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي در خصوص پرونده شرور فراري و مسلح كازرون گفت: در طي 72 سال يگان تكاور فرمانده نيروي انتظامي مخفي گاه (ياسر.ح ) كه در منطقه خشت و كنار تخته اقدام به ايجاد رعب و وحشت، سرقت خودرو شركت نفت منطقه ماهور و هم دستي با افراد مسلح ، حمل و نگهداري مهمات و معاونت در 7 فقره قتل عمدي كه در 5 فقره با قاتل سريالي كنارتخته همكاري داشته، شناسايي و دستگير شد.

سردار سجاديان افزود: در بازرسي صورت گرفته از اين شرور مسلح ، يك قبضه كلت كمري ،2 قبضه اسلحه كلاش و تعدادي فشنگ كشف و ضبط شد.

وي در خصوص شرور شهرستان فسا به نام ابوالحسن صديق كه در درگيري با پليس به هلاكت رسيد افزود: اين فرد شرور فراري داراي سابقه 2 فقره قتل عمد، ضرب و جرح مردم با سلاح گرم، سرقت مسلحانه در سال 85 در شهرستان داراب، 4 فقره سرقت در سال هاي 66 و 69 و يك فقره آدم ربايي بوده است . از اين افراد 2 قبضه اسلحه كلاش و 6 قبضه خشاب و 152 فشنگ جنگي كشف و ضبط شد.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي فارس گفت: بيشترين اشرار فراري استان فارس مربوط به ني ريز، فسا، كازرون و استهبان است كه دستگيري آنها در دستور كار است.

 

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :