یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
16 : 5
19 / 5 / 2024
فرهنگی  >  ۱۸هزار قلم داروی غیر مجاز در فارس کشف شد
چهار شنبه 13 فروردین 1393 38 : 18 تعداد بازدید ها : 2899 کد خبر : 3358
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
0

۱۸هزار قلم داروی غیر مجاز در فارس کشف شد

در بازدید از واحدهای صنفی ۱۸هزار داروی غیر مجاز روانگردان و مخدر اعم از شربت،آمپول و کپسول کشف شده که در این خصوص ۱۱نفر نیز دستگیر شدند.

 

به گزارش شیراز۱۴۰۰، سردار سیروس سجادیان روز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سالی که به نام ˈاقتصادو فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده، پلیس امینت اطلاعات و امنیت عمومی فارس پاکسازی و مقابله با عرضه محصولات ضد فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده و بشدت باآن برخورد می‌کند.

وی اظهار کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ضمن بازدید از سه هزار واحد صنفی در استان به یک هزار و ۵۶۹واحد صنفی تذکر، سه واحد نیز پلمپ و هفت نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سجادیان ادامه داد: در راستای ارتقاءامنیت اجتماعی و برخورد با نقض کنندگان نظم و امنیت عمومی، ماموران انتظامی فارس در ایام نوروز امسال ۲۸نفر از اراذل و اوباش را شناسایی و دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی فارس از شناسایی و انهدام دو شبکه تهیه و حمل و توزیع سلاح غیر مجاز خبر داد و گفت: از اعضای این دو باند ۵۰قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و پنج نفردستگیر و سه دستگاه خودرو آن‌ها نیز توقیف گردید.

وی از ثبت دوهزارو ۱۶۵مورد درخواست صدورگذرنامه خبر داد و گفت: ۱۲۰فقره صدور اجازه خروج از کشور، ۸۹ مورد رسیدگی به امور گذرنامه۲۴فقره صدور پروانه اقامت و ۳۴۳فقره صدور و تمدید روادید از دیگر اقدامات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس در ایام نوروز امسال عنوان کرد.

برچسب ها
ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :