شنبه 29 اردیبهشت 1403
10 : 24
18 / 5 / 2024
فرهنگی  >  اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی خشت و کنارتخته برگزار شد
پنج شنبه 3 بهمن 1392 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2928 کد خبر : 3354
به اشتراک گذاری
با حضورسردار سجادیان/
0

اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی خشت و کنارتخته برگزار شد

فرمانده نیروی انتظامی گفت:امروز این فرزندان شما در نیروی انتظامی بعنوان کسانی که در خط مقدم جبهه امر به معروف و نهی از منکر کار می کنند، همچنان به کار خود ادامه می دهند تا انشا ا….بتواند جلوی توطئه های دشمن را بگیرند .

به گزارش خبرنگار کازرون خبر، امروز سوم بهمن ماه اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی بخش خشت و کمارج برگزار شد.

 این مراسم که با حضور سردار سجادیان فرمانده نیروی انتظامی استان فارس برگزار شد از ساعت 9 صبح آغاز شد .

همچنین در این مراسم سردار سجادیان گفت : درود خدا بر خانواده معظم شهدا ، آزادگان و ایثارگران و رزمندگان۸  سال دفاع مقدس و رزمندگان جبهه امر معروف و نهی  از  منکر، شهدای عزیزی که در سراسر ایران اسلامی با نثار خون پاک و مطهر  خودشان امنیت را به ما ارزانی داشتند و شهدای عزیز شهر  خشت که در شهرستان لار، کازرون ، بوشهر ،سیستان و بلوچستان و نقاط دیگر ایران .

وی گفت : فرزندان شما در نیروی انتظامی همانند عزیزانی که در  هشت سال  دفاع مقدس که پیکره  آنرا نیروی بسیج به همراه کمیته، سپاه پاسداران ، ژاندامری، شهربانی تشکیل میدادد، امروز این فرزندان شما در  نیروی  انتظامی بعنوان کسانی  که در  خط  مقدم جبهه امر  به معروف و نهی  از  منکر کار  می کنند، همچنان به کار  خود ادامه می دهند تا انشا ا….بتواند جلوی توطئه های دشمن را بگیرند .

ایشان در ادامه افزودند: ما باید به جهاد کبیره که همانا مبارزه با کج رویها در جامعه است بپردازیم ، باید با تأسی به قرآن و موضوعات فرهنگی دین مبین اسلام به مقابله  آن ها برویم.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: جنگ امروز ما یک جنگ داخلی است و این جنگ با موضوع مواد مخدر، انحرافات اخلاقی، ادیان کاذب، فرقه گرایی، وهابیت ،بهاییت و از  هم پاشیدگی خانوادهاست.

سردار سجادیان در  ادامه با اشاره به اینکه یادواره شهدای نیروی انتظامی  با  اربعین  شهادت ستوانیکم شهید  حسن گودرزی مقارن گردیده است، به  بیان نکاتی درباره  این شهید برزگوار هم پرداختند و در پایان مراسم با دیدار از فرزند خردسال و خانواده آن شهید از انها دلجویی نمودند.

همچنین سردار سجادیان در پایان مراسم با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

گفتنی است در این مراسم مسئولان شهرستانی از جمله امام جمعه شهرستان ، فرماندار ، فرمانده نیروی انمتظامی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون هم حضور داشتند.

 

برچسب ها
ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :