سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
9 : 19
7 / 5 / 2024
فرهنگی  >  يادواره شهداي نيروي انتظامي شمال فارس برگزار شد
سه شنبه 14 آذر 1391 12 : 0 تعداد بازدید ها : 2846 کد خبر : 3353
به اشتراک گذاری
با حضورسردار سجادیان/
0

يادواره شهداي نيروي انتظامي شمال فارس برگزار شد

فرمانده انتظامی فارس گفت: بعد از شهدا خانواده‌هاي آنان بیشترین حق را گردن مردم دارند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس سردارسرتيپ سيروس سجادیان در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان های آباده، اقلید، بوانات و خرم بید با بیان اینکه نیروی انتظامی در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر پیش قدم است، افزود: آنچه که در این برهه از زمان نیاز است انجام همگانی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است و نباید صرفاً این امر را از نیروی انتظامی مطالبه کرد.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره یه جهاد اصغر، اکبر و جهاد کبیر، گفت: جهاد اصغر جهاد با عوامل شیطان، جهاد اکبر مبارزه با خود شیطان و جهاد کبیر مبارزه با کژی ها و انحرافات در جامعه است.

سجاديان ادامه داد: سلاح انسان در جهاد اکبر اشک و ناله به درگاه الهي است که در توسل به خدا و اهل بیت (ع) از چشم جاری و باعث غرق شدن شیطان می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه سال 88 اشاره و خاطرنشان کرد: فتنه 88 از یک طرف بلا و از طرف دیگر نعمت بود، بلا از این نظر که عده‌ای بنام شهدا از نام شهدا سوء‌استفاده کردند و نعمت از این جهت که خداوند بصیرتی به ما داد تا افراد درست را از افراد نادرست تشخیص دهیم.

فرمانده انتظامی فارس از خانواده شهدا به عنوان میراث آنان ياد و تصريح كرد: کسانی که مسئولیت دارند و در لباس خدمتگذاری به مردم هستند اگر بخواهند در کارهای خود موفق باشند هیچگاه نباید یاد و خاطره شهدا و خانواده های معظم شهدا را فراموش کنند.

وی گفت: مهمترین وظیفه ما امروز انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از ولایت فقیه، ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهدا است.

امام جمعه شهرستان آباده نیز در این مراسم گفت: کارکنان نیروی انتظامی بچه های گريه محرم و صفر هستند و به همین دلیل اینان محبت اهل بیت (ع) را از دست نمی دهند و همیشه باب جبهه و شهادت در این نیرو باز است.

حجت الاسلام سیدحسن موسوی خراسانی هدف دشمنان در ظلم كردن و هزینه کردن در عداوت با ما را کم رنگ کردن قیام عاشورا بیان و اضافه کرد: دشمنان در این راه، سعی در ایجاد شبهه در جوانان و دور کردن آنان از اسلام را دارند.

اين مقام روحاني با بیان اینکه مراکز روحانی می توانند ادامه دهنده راه اهل بیت (ع) باشند و امنیت دین مردم را فراهم کنند خاطر نشان کرد: امنیت دیني، امنیت اجتماعی لازم دارد که این کار را در جامعه، عزیزان ما در نیروی انتظامی عهده دار هستند.

وی اظهار کرد: امنیت دین و اجتماع هر دو در گرو قرآن مجید است و شرط تحقق این دو مهم بنا به فرموده قرآن کریم انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

فرماندار آباده نيز گفت: همه ما مکلف هستیم از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم.

محمدجواد عسگری گفت: پس از رحلت حضرت امام(ره) دو وظیفه برعهده همه قرار گرفت؛ یکی عمل به وصایای حضرت امام(ره) و دیگري حقظ ارزش‌ها.

وی توانمندی های جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: وظیفه ما اكنون پاسداری از خون شهدا و دستاوردهای این عزیزان است.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :