شنبه 29 اردیبهشت 1403
18 : 12
18 / 5 / 2024
خدمات شهری  >  برای رضایت مندی مردم خیابان تختی باز شد
یکشنبه 15 دی 1392 43 : 12 تعداد بازدید ها : 1211 کد خبر : 3337
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
5

برای رضایت مندی مردم خیابان تختی باز شد

به منظور رضایتمندی شهروندان و از بین بردن ترافیک در خیابان تختی به ماموران پلیس راهور دستور داده شد که این مسیر را بازگشایی کنند.

سردار سجادیان ادامه می دهد: به این ترتیب از روز گذشته اجازه تردد به رانندگان در این مسیر داده شد و مردم با بوق زدن و روشن کردن برف پاکن های خودرو خود از بازگشایی این مسیرها اعلام رضایت کردند.

وی افزود: بر این اساس بنده به عنوان فرمانده انتظامی استان به همراه کارشناسان مربوطه در خیابان هایی که قرار بوده طرح اجرا شود حاضر شده و نسبت به بررسی موضوعات و اعلام نظر کارشناسی برای رفع مشکل ترافیک بدون اجرای طرح، نظرات خود را به شهرداری خواهیم گفت.

گزارش «خبرجنوب» حاکی است فرمانده انتظامي استان فارس دیشب با حضور در خيابان زند به سمت نمازي به بررسي مشكلات و موضوعات پيرامون ترافيك پرداخت. وی در جریان این بازدید گفت: تمام تابلوهای حمل با جرثقيل سطح شهر شيراز به جز سر تقاطع ها بايد سريع جمع آوري شود.

سردار سجاديان با انتقاد از نا هماهنگي ميان مديران شهري افزود: برخي از مشكلات به پليس راهور مربوط مي شود كه قدم به قدم تابلو حمل با جرثقيل يا تابلوي ايستگاه اتوبوس و تاكسي نصب شده است.

وي تاكيد كرد: پليس راهور شيراز بايد هر چه سريع تر نسبت به رفع اين نواقص اقدام كند.

سردار سجاديان با بيان اين كه نصب تابلو حمل با جرثقيل قدم به قدم شهر در شأن   شيراز نيست افزود: فقط بايد اين تابلوها سر تقاطع ها و پيچ ها نصب شود و جرثقيل هم در همان مكان مستقر باشد .

وي با بيان اين كه از سر خيابان سعدي تا رودكي يك ايستگاه تاكسي وجود ندارد افزود: آن ايستگاه تاكسي هم كه در ميدان شهرداري وجود دارد روي آن به سمت پياده رو است!

وي با انتقاد از وجود برخي بلوك هاي چند تني بر سر خيابان سعدي بيان كرد: اگر نام شهرمان بوركينافاسو بود وجود این بلوک های سیمانی چند تنی برای روان سازی ترافیک در آن سنخيت داشت نه این که   در شهري مانند شيراز جلوی تردد مردم را به این شکل گرفت.

وي خواستار برداشتن اين بلوك ها شد و افزود: پليس راهور بايد به جاي اين بلوك هاي سيماني خطوطي داير كند و با فرهنگسازي و نه با بلوک های چند تنی از ورود مردم جلوگيري نمايد.

وي با بيان اين كه از ورودي زير گذر زند تا سر انوري ايستگاه تاكسي وجود ندارد گفت: پليس راهور بايد اين موضوعات را به شهرداري اعلام کند تا شهرداري براي فراهم كردن امكانات اقدام نماید.

فرمانده انتظامي فارس با بيان اين كه بين خيابان رودكي و سعدي بايد سه ايستگاه تاكسي و اتوبوس وجود داشته باشد گفت: برخي بايد بدانند كه با زور و قدرت نمي توانند با پليس برخورد كنند.

وي گفت: طرحي ترافیکی كه قرار بود اجرا شود فقط شامل 5 استعلام بود.

وي همچنين از ارسال نامه پليس راهور به شهرداري براي برداشتن نرده ها خبر داد و افزود: اگر اين نرده ها چند ساعت آينده برداشته نشود پليس براي اين كار با جرثقيل اقدام خواهد كرد.

وي همچنين در خصوص نرده هاي خيابان زند نيز گفت: در جلسه يكشنبه كه قرار است با حضور مسئولين مربوطه برگزار شود پيرامون اين موضوع صحبت خواهد شد البته اين جلسه فقط باید با حضور خبرنگاران باشد.

سردار سجاديان پيرامون موانع خيابان ملاصدرا نيز گفت: آن موانع جداي از طرح ترافيك بود و به خاطر برخي از مسائل امنيتي بنده با مسئولان ذي ربط براي نصب آن ها مكاتبه كرده ام نه براي طرح ترافيك.

سردار سجاديان بر لزوم داير كردن ايستگاه تاكسي و اتوبوس در مقابل بيمارستان شهيد فقيهي تاكيد كرد و افزود:‌ اين اقدام بايد هر چه سريع تر از سوي پليس راهور پيگيري و نسبت به نصب آن اقدام شود.

وي برخي از مشكلات را به پليس راهور نسبت داد و افزود: در خصوص راه اندازي برخي ايستگاه ها و برطرف كردن مشكلات ترافيكي پليس راهور بايد بهتر عمل كند.

سردار سجاديان با بيان اين كه پليس راهور هم بايد پاسخگوي سهل انگاري هاي خود باشد گفت: پليس راهور هنگام راه اندازي خطوط ويژه و عدم ايجاد ايستگاه تاكسي و اتوبوس سهل انگاري كرده و بايد پاسخگو باشد.

وي ادامه داد: برخي از اين سهل انگاري ها به پليس راهور باز مي گردد كه نظارت و كنترلي بر اقدامات نداشته و مشكلات به وجود آمده است.

وي با بيان اين كه مسئولان بايد مديريت كنند،‌ نه پادشاهي افزود: بايد همه ارگان ها دست به دست هم داده و با فرهنگسازي مشكلات ترافيك شهر شيراز را حل كنند.

فرمانده انتظامي استان پيرامون در نظر گرفتن پاركينگ براي مراجعه كنندگان بيمارستان نمازي نيز موضوعات را به پليس راهور متذكر شد.

shirane سیدکریم سجادی 21/12/1395
باسلام وعرض ادب شبتان بخیرخداراشاکرم که یکی ازعزیزان مدیراجرایی بااین همه درایت وروشن بینی بانگاه مثبت مردمی وبااحترام وباحفظ کرامت انسانی م✨💠 @sheshgooshee💠✨ 💠✨ ✨ حضرت علی عليه السلام در گذر از قبرستان ♻️ ای ساکنان خانه های وحشت زا ومحله های خالی و گورهای تاریک!ای خفتگان در خاک!ای غریبان!ای اهل تنهایی!ای اهل وحشت!شما پیش از ما رفتید و ما به دنبال شما،به شما می پیوندیم. ✨ امّا درخانه هایتان دیگران سکونت کردند،و امّا زنانتان با دیگران ازدواج کردند،و اموالتان در میان دیگران تقسیم شد!این خبر ما هست،شما چه خبری دارید؟ سپس رو به اصحاب فرمود: بدانید که اگر اجازه سخن گفتن داشتند،به شما خبر می دادند که؛« #بهترین_توشه_تقوا_است....» 📔 حکمت 130 نهج البلاغه ✨ 💠✨ ✨💠 @sheshgooshee💠✨ردم، بامردم صحبت می کنندوحافظ وپناه مردم هستند.اجرتان به خدا
 Manager        29/12/1396
سلام. سپاسگزارم رزمنده عزیز و جانباز محتر
ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :