شنبه 29 اردیبهشت 1403
17 : 29
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  فرمانده انتظامی استان فارس این بار رئیس کلانتری 11 مرودشت شد
سه شنبه 9 آبان 1391 51 : 23 تعداد بازدید ها : 6071 کد خبر : 3330
به اشتراک گذاری
4

فرمانده انتظامی استان فارس این بار رئیس کلانتری 11 مرودشت شد

در ادامه خدمت رسانی فرمانده انتظامی فارس این بار سردار سجادیان رئیس کلانتری مرودشت شد.

پس از کلانتری هاي گلدشت معالی آباد، زند و بوستان سعدی شهرستان شیراز، فرمانده انتظامی فارس از ساعت 6 صبح دیروز با حضور در کلانتری 11 انقلاب شهرستان مرودشت پس از انجام تشریفات نظامی و مراسم صبحگاه به عنوان رئیس کلانتری، کارکنان را توجیه و امورات کلانتری را شخصاً انجام داد.

سردار سجادیان پس از بررسی خواسته های 280 نفر از شهروندان و مراجعان به کلانتری، دستورات لازم را جهت مرتفع کردن خواسته های آنان صادر کرد.

وی با بیان این که 80 درصد از پرونده هایی که وارد کلانتری شد از طریق مشاوره و مصالحه قابل حل هستند گفت: اکثر مراجعان می پذیرند که پرونده های آنان از طریق مشاوره های اجتماعی حل شود به همین دلیل درصدد هستیم مراکز مشاوره را در کلانتری ها راه اندازی و تقویت کنیم.

فرمانده انتظامی استان فارس صعه صدر، انجام منظم کار و تکریم ارباب رجوع را از مواردی دانست که کارکنان کلانتری ها می بایست به آن توجه داشته باشند زیرا با این دید می توان در انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم موفق بود.

سردار سجادیان آشنا نبودن برخی شهروندان به قانون را مهم ترین دلیل مراجعات زیاد مردم به کلانتری ها عنوان کرد و افزود: چه خوب بود اگر آشنایی با قانون در دروس مدارس گنجانده می شد زیرا 70 درصد از مراجعین به کلانتری ها، اگر با قانون آشنایی داشتند نیاز به این سبک و سیاق و مراجعه آن ها به کلانتری نبود.

گفتنی است فرمانده انتظامی فارس هر هفته یک روز به عنوان رئیس یکی از کلانتری های این استان، شخصاً پاسخگوی مراجعان خواهد بود و از نزدیک بر روند انجام امور شهروندان در کلانتری ها نظارت مي كند تا موارد ضعف برطرف و نقاط قوت در کلانتری ها، تقویت شود.

بنابر گزارش دیگری در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان فارس و مسئولان شهرستان مرودشت ساختمان وظیفه عمومی این شهرستان افتتاح شد.

این ساختمان در مساحت 200 متر مربع با اعتباری بالغ بر 95 میلیون تومان از سوی فرماندهی انتظامی استان فارس و مساعدت و همکاری فرمانداری شهرستان مرودشت بنا شده است.

 

shirane امیرعلی 14/9/1399
خیلی خوبه ،،سردار سجادیان بسیار انسان شریف و کار بلدی هستن.
ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :