شنبه 29 اردیبهشت 1403
19 : 18
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  باند حمل سلاح غیرمجاز در شیراز منهدم شد
سه شنبه 27 خرداد 1393 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2116 کد خبر : 3302
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
0

باند حمل سلاح غیرمجاز در شیراز منهدم شد

فرمانده نیروی انتظامی فارس افزود: روز گذشته طی عملیاتی یک باند حمل سلاح غیرمجاز که قصد انتقال سلاح از ارومیه به شیراز را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار سیروس سجادیان در نشست خبری با اشاره به آغاز به کار رسمی قرارگاه مبارزه با سرقت در استان فارس همزمان با سایر استان‌های کشور از دو روز گذشته گفت: از ابتدای امسال تاکنون با اجرای طرح آزمایشی از این قرارگاه با کاهش 14 درصدی وقوع سرقت، کاهش 29 درصدی سرقت و افزایش 45 درصدی کشف سلاح روبرو بوده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انهدام یک باند حمل سلاح غیرمجاز در روز گذشته اشاره و اضافه کرد: طی عملیاتی در روز گذشته یک باند حمل سلاح غیرمجاز که قصد انتقال سلاح از ارومیه به شیراز را داشتند شناسایی و دستگیر شدند که از این باند 120 قبضه اسلحه غیرمجاز با سه دستگاه خودرو کشف و در این رابطه چهار نفر دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی فارس ضمن تشریح انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در یک هفته اخیر خاطرنشان کرد: از این دو باند که در استان‌های جنوبی کشور فعالیت می‌کردند، 228 کیلو تریاک، 129 کیلو حشیش و 14 کیلو هروئین کشف شد. در این رابطه 27 نفر قاچاقچی با میانگین سنی 25 تا 40 سال در شهرستان‌های داراب، لارستان، نی‌ریز و پاسارگاد دستگیر و پنج دستگاه خودرو آنان توقیف شد.

سردار سجادیان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 622 نفر خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و همچنین 2108 نفر معتاد دستگیر شدند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 308 منزل و شش مغازه که مبادرت به فروش مواد می‌کردند مورد بررسی قرار گرفت که دو منزل و چهار مغازه پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی فارس به آغاز فعالیت قرارگاه کاهش تصادفات استان نیز اشاره و گفت: با راه‌اندازی این قرارگاه در مجموع تصادفات فوتی با کاهش 12 درصدی، افزایش 12 درصدی تصادفات جرحی، کاهش 12 درصدی تصادفات خسارتی، افزایش 14 درصدی تعداد مجروحین و کاهش معادل 64 نفری تعداد متوفیان روبرو بوده‌ایم.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :