شنبه 29 اردیبهشت 1403
9 : 15
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  جزئیات دستگیری دزدان مسلح از زبان سردار سجادیان فرمانده عملیات
یکشنبه 25 مهر 1395 20 : 18 تعداد بازدید ها : 2833 کد خبر : 3282
به اشتراک گذاری
0

جزئیات دستگیری دزدان مسلح از زبان سردار سجادیان فرمانده عملیات

سه جوان مسلح با هجوم به يک مغازه طلافروشي در شيراز و شليک به دو فروشنده مقداري طلابه سرقت بردند.

شب 17 دي ماه جاري اهالي خيابان و رهگذران در چهارراه ملاصدراي شيراز شاهد صحنه هولناکي شدند و ديدند پدر و پسري طلافروش با شليک هاي مرگبار سه مرد جوان در آستانه مرگ قرار گرفتند. سه جوان مسلح با دو موتوسيکلت مقابل مغازه طلافروشي رسيدند و با کلاشينکف و تپانچه اي که در دست داشتند وارد طلافروشي شدند و به سوي فروشنده طلاشليک کردند، سپس با جمع کردن طلاهاي ويترين از آنجا گريختند.

با گزارش اين سرقت مسلحانه به پليس 110 شيراز تيم هايي از يگان امداد و چند کلانتري براي دستگيري سارقان وارد عمل شدند و با اجراي طرح مهار و به دست آوردن سرنخ هايي که شاهدان در اختيارشان قرار دادند بسرعت موفق شدند يکي از دزدان مسلح را که کيسه طلاو جواهرات در دستش بود دستگير کنند.

در پي اين حادثه دو مرد طلافروش که پدر و پسر هستند به يکي از بيمارستان هاي شيراز منتقل شدند و با تلاش پزشکان هر دو که با شليک گلوله از ناحيه سينه، دست و پا مجروح شده بودند تحت عمل جراحي قرار گرفتند و به زندگي بازگشتند.

سردار سجاديان رئيس پليس استان فارس که فرماندهي عمليات را برعهده داشت در گفت وگوي اختصاصي به شوک گفت: ساعت 20 و 44 دقيقه شب اين سرقت مسلحانه به پليس 110 گزارش داده شد و تيم هاي عملياتي در کمتر از 5 دقيقه در صحنه حاضر شدند و با راهنمايي مردم موفق شدند يکي از دزدان را که با پاي پياده از محل درگيري فرار کرده بود دستگير کنند.

وي در ادامه افزود: با توجه به فرار دو دزد مسلح ديگر، کارآگاهان پليس آگاهي براي دستگيري آنان تجسس هاي ميداني خود را آغاز کردند و در بازجويي از دزد دستگير شده که 27 ساله است، موفق به شناسايي مخفيگاه آنان شدند و با وارد شدن تيم هايي از يگان ويژه يکي از دزدان ديگر در ساعت 3 و 45 دقيقه بامداد روز گذشته در مخفيگاهش دستگير شد.

سردار سجاديان با اشاره به سابقه دار بودن هر سه تبهکار حرفه اي ادامه داد: اين افراد سوابق درگيري و سرقت دارند که در بازرسي از مخفيگاه آنان مقاديري مهمات جنگي به دست آمد.

رئيس پليس استان فارس در پايان گفت: دزدان هنگام سرقت براي ايجاد وحشت بين اهالي محل بويژه مالکان طلافروشي اقدام به تيراندازي به سوي آنان کرده بودند تا کسي جرات مقاومت نداشته باشد و سرانجام با سرعت عمل ماموران دو تن از دزدان دستگير شده اند و تلاش براي دستگيري سومين دزد مسلح ادامه دارد.

در بازجويي هاي ابتدايي دو سارق دستگير شده ادعا کرده اند که نقشه سرقت از طلافروشي را به طور حساب شده برنامه ريزي کرده بودند.

 

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :