شنبه 29 اردیبهشت 1403
11 : 43
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  مرگ 4 شرور در محاصره پلیس فارس
دوشنبه 28 بهمن 1392 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2625 کد خبر : 3279
به اشتراک گذاری
0

مرگ 4 شرور در محاصره پلیس فارس

چهار شرور مسلح در شهر لارستان استان فارس در شبیخون پلیس به هلاکت رسیدند.

به گزارش روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان اظهار داشت: مأموران لارستان مطلع شدند گروهی شرور در اطراف این شهر با راهبندی،اقدام به سرقت مسلحانه و ایجاد ناامنی در آن منطقه میکنند.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری آنان بهصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

رئیس پلیس فارس با بیان اینکه این اشرار هنگام سرقت مسلحانه به سمت چند افغان تیراندازی کرده بودند، گفت: در این تیراندازیها یک افغان کشته و یک تن دیگر از آنان نیز زخمی شده بود.

سردار سجادیان ادامه داد: مأموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامهای اطلاعاتی مخفیگاه اشرار را در کوههای اطراف لارستان شناسایی کردند و زمانی که اشرار متوجه حضور مأموران شدند با آنان درگیر شدند و اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

رئیس پلیس استان فارس گفت: در درگیری مسلحانه بین این گروه با مأموران، چهار تن که اهل استان کهگیلویه و بویراحمد هستند به هلاکت رسیدند.

سردار سجادیان افزود: در بازرسی از محل درگیری، دو کلاش، سه خشاب، 47 تیر جنگی، هشت سیم کارت، 3 میلیون و 640 هزار ریال،دلار، 54 افغانی وجه نقد و مقادیری پوشاکاین باند که از شهر ارومیه در استان آذربایجان غربی قصد قاچاق و فروش سلاح غیر مجاز در استان فارس را داشتند، با هوشیاری مأموران پلیس استان فارس در شهرهای شیراز، مرودشت و کازرون گرفتار قانون شدند.

وی افزود: شش تن از اعضای این شبکه دستگیر شدند و117 سلاح گرم غیرمجاز نیز به دست آمد.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :