یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
19 : 55
5 / 5 / 2024
خدمات شهری  >  دیدار خیابانی رئیس پلیس فارس با مردم
پنج شنبه 10 بهمن 1392 11 : 13 تعداد بازدید ها : 2095 کد خبر : 3277
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان
0

دیدار خیابانی رئیس پلیس فارس با مردم

مقام ارشد پلیس استان فارس در اوج ترافیک شهر شیراز بین مردم رفت و دستورات ویژه‌ای را صادر کرد.

در این دیدار سردار پلیس از راهنمایی و رانندگی شیراز خواست پاسخگوی سهل‌انگاری‌های خود باشد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان در جمع مردم انتقادات دیگری از پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز بر زبان آورد.

سردار سجادیان حقوق شهروندی مردم را یادآور شد و از نصب قدم به قدم تابلوهای حمل با جرثقیل در کلانشهر شیراز و گذاشته شدن بلوک‌های سیمانی بر سر راه شهروندان انتقاد کرد.  

وی در جمع مردم در محل یاد شده گفت: «تمام تابلوهای حمل با جرثقیل سطح شهر شیراز بجز سر تقاطع‌ها باید سریع جمع‌آوری شود، برخی از مشکلات به پلیس راهور و برخی به شهرداری شیراز مربوط می‌شود که قدم به قدم تابلوی حمل با جرثقیل یا تابلوی ایستگاه اتوبوس و ایستگاه تاکسی نصب کرده و پلیس راهور شیراز باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع این نواقص اقدام کند.

نصب تابلوی حمل با جرثقیل قدم به قدم در شأن شهر شیراز نیست فقط باید این تابلوها سر تقاطع‌ها و پیچ‌ها نصب شود و جرثقیل هم در همان مکان مستقر باشد.»

سردار سجادیان گفت:«از ابتدای خیابان سعدی تا رودکی شیراز، یک ایستگاه تاکسی وجود ندارد؛ آن ایستگاه تاکسی هم که در میدان شهرداری وجود دارد روی آن به سمت پیاده‌رو است.»

کافی نبودن یا غیراستاندارد بودن ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس در مرکز شهر شیراز نیز از دیگر انتقادهایی بود که این مقام ارشد انتظامی فارس خطاب به پلیس راهور شیراز بیان کرد.

وجود بلوک‌های چند تنی در ابتدای خیابان سعدی، سردار سجادیان را به بیان یک مثال واداشت، وی گفت: «اگر نام شهرمان همانند یک کشور عقب مانده بود، وجود این بلوک‌های سیمانی چند تنی برای روان‌سازی ترافیک در آن سنخیت داشت نه این‌که در شهری مانند شیراز جلوی تردد مردم را به این شکل بگیریم، این بلوک‌ها باید برداشته شود.

پلیس راهور به جای این بلوک‌های سیمانی خطوطی دایر کند و با فرهنگسازی و نه با بلوک‌های چند تنی از ورود مردم جلوگیری کند. بین خیابان رودکی و سعدی باید سه ایستگاه تاکسی و اتوبوس وجود داشته باشد. پلیس راهور هرچه سریعتر باید مقابل بیمارستان شهید فقیهی ایستگاه تاکسی و اتوبوس دایر کند.»

سردارسجادیان در ادامه چنین گفت: «در زمینه راه‌اندازی برخی ایستگاه‌ها و برطرف کردن مشکلات ترافیکی، پلیس راهور باید بهتر عمل کند.  پلیس راهور هنگام راه‌اندازی خطوط ویژه و عدم ایجاد ایستگاه تاکسی و اتوبوس سهل‌انگاری کرده و باید پاسخگو باشد.

برخی از این سهل‌انگاری‌ها به پلیس راهور بازمی‌گردد که نظارت و کنترلی بر اقدامات نداشته و مشکلات به‌وجود آمده است. به پلیس راهور برای در نظر گرفتن پارکینگ ویژه مراجعان به بیمارستان نمازی شیراز تذکر می‌دهم.»

برچسب ها
ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :