شنبه 29 اردیبهشت 1403
18 : 12
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  سردار سجادیان دارای توانمندی زیادی است
پنج شنبه 17 شهریور 1390 27 : 18 تعداد بازدید ها : 6150 کد خبر : 3252
به اشتراک گذاری
فرمانده ناجا:
3.62

سردار سجادیان دارای توانمندی زیادی است

سردار سجادیان فرمانده انتظامی استان فارس یکی از نیروهای خدوم، مومن، متدین، بومی استان فارس و دارای تجربیات و توانمندی های مورد نیازاست.

سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی کشور  با تاکید بر اینکه البته با توجه به شان و جایگاه استان فارس به لحاظ مذهبی، دانشگاهی، فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی، وسعت جمعیت باید شاهد تقویت امنیت در این استان باشیم، خاطر نشان کرد: استان فارس بیش از اینکه به کار انتظامی نیاز داشته باشد به کار فرهنگی نیاز دارد و ما در چارچوب وظایف خود تمام تلاش مان را برای بهبود امنیت در استان فارس انجام می دهیم و حتما باید این روند بهبود پیدا کند چرا که بخشی از اقدام ها نیز برعهده دستگاه های فرهنگی است تا زمینه بروز خشونت را در جامعه کمتر کنند.

دکتر احمدی مقدم با اشاره به اینکه فیلم، هنر، علما و مساجد نقش ها و کارویژه های بسیاری در اصلاح رفتارها در جامعه دارند، افزود: در سفر چند ماهه گذشته به این استان متوجه شدیم که آمایش و آرایش انتظامی ما نیاز به بازنگری جدی دارد که بلافاصله موضوع باز آمایش انتظامی فارس با تاکید بر شهرستان شیراز در دستور کار قرار گرفت و متناسب با این آمایش در برنامه توسعه پنجم تقویت ها در حوزه های مختلف ناجا در این استان ادامه خواهد یافت.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از هکاری و تعامل شورای تامین استان فارس با نیروی انتظامی این استان ادامه داد: در دوران فتنه با هماهنگی مناسب شورای تامین با ناجا این نیرو توانست فتنه را در نطفه خفه کنند و در هر حادثه امنیتی همه دستگاه ها به موقع به کمک نیروی انتظامی آمدند.

وی از سردار سجادیان فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز به عنوان یکی از نیروهای خدوم، مومن، متدین، بومی استان فارس و دارای تجربیات و توامندی های مورد نیاز یاد کرد و گفت: رضایت و اعتماد عمومی و اینکه مردم نیروی انتظامی را مامن و تکیه گاهی برای خود بدانند مهمترین سرمایه این نیرو است.


خاطرنشان می شود، در این مراسم سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان به عنوان فرمانده نیروی انتظامی فارس معرفی و از زحمات سردار سرتیپ دوم علی مویدی فرمانده سابق نیروی انتظامی این استان تقدیر شد، سردار مویدی به عنوان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور منصوب شد

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :