شنبه 29 اردیبهشت 1403
18 : 35
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  بازدید سردار سجادیان فرماندهی انتظامی استان فارس از کوار
سه شنبه 22 مرداد 1392 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2782 کد خبر : 3234
به اشتراک گذاری
3

بازدید سردار سجادیان فرماندهی انتظامی استان فارس از کوار

سردار سجادیان فرماندهی انتظامی استان فارس به همراه معاونین خود در یک بازدید یک روزه در شهرستان کوار حضور و از کلانتری ، یگان ها و مراکز نیروی انتظامی مستقر بازدید به عمل آوردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در بدو ورود و در ابتدا در کلانتری کوار حضور و بعنوان رییس کلانتری پاسخگوی مراجعه کنندگان و مردم بود و سپس با حضور در جلسه شورای تامین شهرستان ، ضمن بررسی مسائل و مشکلات امنیتی، در راستای ارتقای امنیت و احساس امنیت در میان مردم، ضمن بحث و تبادل نظر، تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ شد.

همچنین با توجه به مصوبات فرماندهی کل نیروی انتظامی، معاونت امنیتی وزارت کشور، شورای تامین استان و شهرستان و نیز مصوباتی که از قبل در این زمینه وجود داشت، مقرر شد با همکاری مسئولین شهرستان و تهیه برخی امکانات مورد نیاز، در هفته نیروی انتظامی ارتقاء این کلانتری به حوزه انتظامی محقق شده و فرماندهی انتظامی شهرستان کوار رسما افتتاح شود.

فرماندار کوار در این جلسه که  امام جمعه، رییس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، رییس اداره اطلاعات، فرماندهی سپاه ناحیه و فرمانده یگان تکاور مستقر در شهرستان در آن حضور داشتند طی ارائه گزارشی از وضعیت امنیتی، انتظامی و اجتماعی شهرستان گفت: نیاز به استقرار فرماندهی انتظامی با امکانات و نیروی بیشتر در شهرستان ضروری است که انشاءا... امیدواریم با توجه و نگاه ویژه مسئولین محترم استان و برنامه پیش بینی شده، در هفته نیروی انتظامی این مهم تحقق یابد.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :