شنبه 29 اردیبهشت 1403
10 : 25
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  برخورد شدید با بي نظمي و مزاحمت خياباني در فارس
یکشنبه 24 شهریور 1392 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2206 کد خبر : 3233
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان اعلام کرد:
0

برخورد شدید با بي نظمي و مزاحمت خياباني در فارس

فرمانده نيروي انتظامي استان فارس گفت : با هر گونه بدحجابي ، بي حجابي ، بي نظمي و مزاحمت خياباني شديدا برخورد مي كنيم.

 شهرستان كازرون با افتتاح 3 پروژه مهم منطقه انتظامي كازرون ، ميزبان مقامات استاني و مسئولين كازروني بود. اين مراسم افتتاحيه با حضور فرماندهي انتظامي استان فارس سردار سجاديان و هيئت همراه ،‌فرماندهي تيپ تكاور امام سجاد(ع) سردار محمد حسيني ،‌امام جمعه كازرون ، فرماندهي سپاه ناحيه كازرون سرهنگ شرفي، فرماندهي انتظامي شهرستان كازرون سرهنگ سروقد و جمعي ديگر از روحانيون و مسئولين و پرسنل نيروي انتظامي در سالن اجتماعات فني و حرفه اي با تلا‌وت قرآن آغاز شد .

 در ابتدا  سرهنگ سروقد در خصوص 3 پروژه ي افتتاح شده توضيح لا‌زم ارائه داد و از خيريني كه با مساعدت هاي مالي خود نيروي انتظامي را ياري نمودند تقدير و تشكر كرد .

سپس حجت الا‌سلا‌م خرسند طي سخناني خطاب به سردار سجاديان گفت: نبايد بنشينيد كه ديگران در زمينه  ي خدمت به مردم و خصوصا امر به معروف و نهي از منكر كار كنند گر چه برخي از دستگاه هاي فرهنگي تاكنون كوتاهي نموده اند .

سپس خرسند امكانات نيروي انتظامي كازرون را جوابگوي مردم ندانست و خاطرنشان كرد كه متاسفانه ساختمان ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان كازرون در خور شان اين شهرستان و بخصوص پرسنل اين ستاد نمي باشد و انشاالله تصميمي گرفته شود تا در خصوص احداث ساختمان جديد پيگيريهاي لا‌زم انجام شود .

آنگاه سردار سجاديان فرمانده انتظامي فارس در گوشه اي از سخنان خود به مقوله ي مهم امر به معروف و نهي از منكر در جامعه اشاره نمودو عنوان داشت: اين وظيفه شرعي و قانوني ماست كه به آن عمل كنيم و با هرگونه بدحجابي ،‌بيحجابي ،‌بي نظمي و مزاحمت خياباني را شديدا برخورد مي كنيم و يك لحظه هم كوتاه نخواهيم آمد . تا زماني كه در بين نيروهاي ما روحيه بسيجي طنين انداز است در كارمان موفق هستيم .

در پايان اين مراسم از چند تن از خيريني كه با كمك هاي مالي خود جهت ساخت و ساز اين پروژه ها قدم برداشته بودند با لوح سپاس توسط فرماندهي انتظامي فارس قدرداني به عمل آمد .

اسامي خيرين عبارتند از : مهندس محمد عبدالهي، دكتر مهرورز، حاج مسعود خجسته، حاج اكبر خجسته ، جمال جهانپورو حميدرضا صادقيان

پس از پايان مراسم كليه حضار 3   پروژه مهم را از جمله ساختمان معاونت وظيفه عمومي شهرستان ، مقر يگان امداد نيروي انتظامي واقع در فلكه امام رضا (ع ( )كلا‌نتري 12 حضرتي سابق) و نمازخانه منطقه انتظامي  را افتتاح و پس از آن در نمازخانه با اهداي لوح تقدير و هدايايي به جانبازان جنگ تحميلي نيروي انتظامي در ضيافت افطاري شركت كردند .

در حاشيه اين مراسم مصاحبه اي با فرماندهي انتظامي فارس سردار سجاديان  داشتيم  كه ذيلا‌ مي خوانيم :

ظ‌‌سردار! براي جلوگيري از وقوع جرم در استان فارس چه برنامه اي داريد؟

ظ‌برنامه اي را كه در دستور كار خود قرار داده ايم ابتدا افرادي كه مخل نظم و امنيت هستند در نقاط مختلف شناسايي كرده ايم شامل افرادي كه سابقه دار، تحت تعقيب و فراري مي باشند و مهم تر از آن افرادي را كه قصد برپايي مجالس لهو و لعب و ... دارند . واحدهاي گشتي ويژه اي را تعيين كرده ايم تا در اسرع وقت دستگير و امنيت پايداري را در استان بر قرار كنيم .

ظ جهت برخورد با ناهنجاري ها و بد حجابي چه برنامه اي داريد؟

ظ‌انشاالله با همكاري مردم ، روحانيون ،‌بسيجيان ،‌برنامه اي را در مقوله ي امر به معروف و نهي از منكر ريخته ايم كه به شدت در حال فعاليت هستيم .

هر كه بخواهد قصد دهن كجي و براندازي نظام ما،‌اخلا‌ل در جامعه و بينظمي داشته باشد برابر قانون با او برخورد خواهيم كرد .

ظ‌براي احداث ساختمان جديد ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان چه اقداماتي انجام شده است ؟

ظ‌انشاالله با همكاري شهردار و اعضاي شوراي شهر و خصوصا مردم ، به دنبال محلي مناسب جهت ساخت بهترين ساختمان هستيم ولي تاكنون مكان مناسبي  پيدا نكرده ايم و اين دست شورا و شهردار را مي بوسد.

 

 

 

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :