یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
7 : 27
19 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  مدیریت آگاهی فرایند اداری خود را اصلاح کند
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 28 : 18 تعداد بازدید ها : 2110 کد خبر : 3230
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
0

مدیریت آگاهی فرایند اداری خود را اصلاح کند

فرایند‌ها در ادارات آگاهی باید اصلاح شود و با این کار هم مردم زودتر به هدف خود می‌رسند و هم تردد در ادارات آگاهی کم‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز سردار سیروس سجادیان در حاشیه دیدار مردمی در اداره آگاهی فارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دلایل حضور در میان مردم و دیدارهای مردم بررسی مشکلات مردم و بررسی فرایند کار در ادارات آگاهی است.

وی با بیان اینکه مردم باید نسبت به قوانین آشنایی بیش‌تری پیدا کنند، گفت: باید در زمینه آشنایی مردم با قوانین فرهنگ‌سازی بیش‌تری شود و اگر مردم با قانون بیش‌تر آشنا شوند، حضورشان در آگاهی کم‌تر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی فارس افزود: فرایند‌ها در ادارات آگاهی باید اصلاح شود و با این کار هم مردم زودتر به هدف خود می‌رسند و هم تردد در ادارات آگاهی کم‌تر می‌شود.

سجادیان خاطرنشان کرد: استفاده از سامانه الکترونیکی و قرار دادن شماره‌هایی برای تماس می‌تواند از حضور مردم در آگاهی کم کند و اکنون این کار از طریق شماره تلفن‌های مندرج در پرونده افرادی که به نیروی انتظامی مراجعه می‌کنند، انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه جرائم جنایی، سرقت، کلاه‌برداریو جرائم مالی در حوزه آگاهی قرار می‌گیرد، گفت: یکی از روال کاری اداره آگاهی این است که با دستگیری متهم و به محض تکمیل اطلاعات مقدماتی، به خانواده متهم اطلاع‌رسانی می‌شود.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :