یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
15 : 29
5 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  جزئيات فعاليت پليس افتخاري در شهر شیراز
سه شنبه 27 اسفند 1392 00 : 0 تعداد بازدید ها : 8569 کد خبر : 3214
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان تشریح کرد:
3

جزئيات فعاليت پليس افتخاري در شهر شیراز

فرمانده انتظامي استان فارس جزئيات فعاليت پليس افتخاري در شهر شیراز را تشريح كرد.

سردار سيروس سجاديان درباره راه اندازی پلیس افتخاری به خبرنگار ما گفت: ثبت نام از افرادي كه مي خواهند پليس افتخاري باشند از 15 ارديبشهت ماه در مرکز گزینش فرماندهی انتظامی فارس آغاز مي شود.

سردار سجاديان در ادامه پيرامون فعاليت پليس افتخاري بيان كرد: افراد علاقه مند مي توانند براي ماموریت پليس پیشگیری ثبت نام كنند.

وي با بيان اينكه محدوديتي در مرحله اول برای ثبت نام وجود ندارد، افزود: افراد مي توانند به مرکز گزینش فرماندهی استان فارس واقع در خیابان سفر (پشت ترمینال کاراندیش) مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام كنند تا پس از بررسي نسبت به بکارگیری آنها اقدام مي شود.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه شهروندان می توانند فرم های های عضویت در پلیس افتخاری را در مرکز گزینش تکمیل کنند، افزود: بانوان و آقایان می توانند متناسب با زمان و نوع فعالیت های مورد نظر خود فرم های ثبت نام را در مرکز گزینش استان فارس پر کنند.

سردار سجادیان با اشاره به اینکه در مرحله اول پلیس افتخاری فقط در شهر شیراز راه اندازی می شود، یادآور شد: پلیس افتخاری در دو سطح راه اندازی می شود که سطح یک در حوزه عملیاتی و سطح دو در حوزه های امر به معروف و نهی از منکر است.

وي با بیان اینکه پلیس های افتخاری تحت پوشش بیمه عمر و بیمه درمان قرار می گیرند، گفت: این افراد حقوق دریافت نمی کنند اما برخی از امکانات و مزایا برای آنها در نظر گرفته می شود.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اينكه پليس هاي افتخاري در كلاس هاي آموزشي حاضر مي شوند، افزود: در اين خصوص به منظور آشنايي با وظايف محوله، دوره هاي آموزشي براي علاقه مندان در نظر گرفته شده كه افراد در اين دوره هاي آموزشي شرکت می کنند.

وي استفاده از مشاركت حداكثري را از جمله اهداف راه اندازي پليس افتخاري عنوان كرد و اظهار داشت: در اين خصوص پليس طي چند سال گذشته جامعه محوري را در دستور كار خود قرار داده و در اين خصوص با مشاركت مردم توانسته به وظايف خود عمل كند.

سردار سجاديان تصریح کرد:پلیس افتخاری برای کمک به نیروی انتظامی در جهت توسعه و تحکیم نظم و امنیت اجتماعی راه اندازی می شود.

فرمانده انتظامي استان فارس با بیان اینکه پلیس افتخاری ظرفیتی اجتماعی است که در بعد آموزش، اطلاع رسانی، فرهنگی و ... با پلیس همکاری خواهد داشت، گفت: این ظرفیت ها از قبل وجود داشته و در اين خصوص با راه اندازي پليس افتخاري مشاركت اجتماعي كه يكي از موضوعات مورد نظر پليس است نيز پيگيري مي شود.

shirane علیرضا     khldy 1034 4/4/1398
سلام من 6 ماه قبل پرونده تشکیل دادم وفرستادم ستاد فرماندهی انتظامی استان فارس هنوز جوابش نیومده از چه طریق میتونم پیگیری کنم
shirane علی رضا حق پرست     13/9/1398
باسلام خدمت مسوولین محترم نیروی انتظامی با توجه به وضعیت کنونی کشور نبست به اتفاقات گذشته ،،که بسیاری از اخلال گران، نظم وامنیت شهر هارا پر مخاطره کرده اند اینجانب علی رضا حق پرست ۴۱سال دارم وساکن شیراز هستم واز توانایی بدنی کاملی برخوردارم هستم ،،،افتخار این را دارم که در مواقع های لازم اگر ضرورت ایجاب کند از وجود اینجانب حقیر نسبت به خدمت در امور امنیت کشور م که از جان ودل دوستتش دارم استفاده نمایید با کمال تشکر ،،علی رضا حق پرست
ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :