شنبه 29 اردیبهشت 1403
22 : 20
18 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  قرارگاه مبارزه با سرقت در فارس راه اندازی شد
شنبه 3 خرداد 1393 59 : 23 تعداد بازدید ها : 2183 کد خبر : 3213
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
0

قرارگاه مبارزه با سرقت در فارس راه اندازی شد

فرمانده انتظامی استان فارس از راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت خبرداد.

سردار سیروس سجادیان در خصوص راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در استان فارس گفت: در یکم آذرماه سال گذشته در شش کلانتری شیراز به عنوان پایلوت قرارگاه مبارزه با سرقت راه اندازی شد.

وی در خصوص اهداف راه اندازی این قرارگاه ها بیان کرد: یکی از عمده ترین اهدافی که از سوی فرماندهی انتظامی استان فارس با راه اندازی این قرارگاه دنبال می شد، مهار سرقت بود که در این خصوص توفیقاتی به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه از زمان راه اندازی این قرارگاه در شش کلانتری آمار سرقت کاهش چشمگیری داشت، اظهار داشت: این قرارگاه ها در شش کلانتری که 35 درصد از جرائم آنها مربوط به سرقت بود راه اندازی شد و با این اقدام، توفیقات زیادی در حوزه مهار سرقت به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بر اساس مهار سرقت با راه اندازی این قرارگاه ها مقرر شد که در تمامی استان های کشور قرارگاه مبارزه با سرقت راه اندازی شود.

سردار سجادیان گفت: با راه اندازی این قرارگاه سرقت در شیراز 26 درصد مهار شد و از زمان راه اندازی در 30 کلانتری و پاسگاه شیراز که از ابتدای سال بوده، آمار مهار سرقت 21 درصد شده است.

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه در شش شهرستان استان به زودی راه اندازی می شود، اظهار داشت: این قرارگاه ها در شش شهرستان استان که وقوع سرقت در آنها قابل توجه است راه اندازی می شود که این شش شهرستان شامل: مرودشت، کازرون، فیروزآباد،داراب، جهرم و فسا مي باشد.

وی در ادامه به برتر شدن فرماندهی انتظامی فارس در مهار سرقت در سال 92 در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در همایش مدیریت بر جرم سرقت، فرماندهی انتظامی استان فارس به عنوان استان برتر در مهار سرقت معرفی شد.

سردار سجادیان این توفیقات را حاصل مشارکت مردم و رسانه ها دانست و بیان کرد: در این خصوص رسانه ها و مردم همکاری بسیار خوبی با پلیس داشتند.

وی با اشاره به نقش مهم دستگاه قضائی در مهار سرقت نیز اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان فارس با همکاری و هماهنگی که با دستگاه قضائی داشته توانسته در مهار جرائم به ویژه سرقت به توفیقات زیادی دست یابد.

به گزارش خبرنگار خبرجنوب، فرماندهی انتظامی استان فارس مقام اول مهار سرقت در سال 92 را از آن خود کرد. در مراسمی که روز گذشته در تهران برگزار شده بود از سردار سیروس سجادیان فرمانده انتظامی استان فارس به عنوان فرمانده نمونه در مهار سرقت در سال گذشته تقدیر و لوح تقدیری از سوی فرمانده ناجا به وی اهدا شد.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :