شنبه 29 اردیبهشت 1403
17 : 0
18 / 5 / 2024
اقتصادی  >  برقراری امنیت برای سرمايه گذاری در فارس
پنج شنبه 4 اردیبهشت 1393 44 : 23 تعداد بازدید ها : 7687 کد خبر : 3208
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
0

برقراری امنیت برای سرمايه گذاری در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از برقراری امنیت برای سرمايه گذاری در استان خبر داد.

سردار سیروس سجادیان در نشستی خبری در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر این که آیا احداث دو برج 25 طبقه پیوست انتظامی و ترافیکی دارد؟ تاکید کرد: تمامی موسسات و مجتمع ها برای احداث به پیوست ترافیکی نیاز دارند و در خصوص این برج تا کنون از پلیس استعلام گرفته نشده است.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این که پلیس مکان احداث این دو برج را تایید می کند؟ افزود: تا زمانی که استعلام گرفته نشده اظهار نظر نمی کنیم اما به طور حتم پس از گرفتن استعلام برای ارائه پیوست انتظامی و ترافیکی با در نظر گرفتن تمام جوانب پلیس نظر کارشناسی خود را اعلام می کند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان این که پلیس با پیشرفت اقتصادی و سرمایه گذاری در شیراز و استان مخالفتی ندارد افزود: به طور حتم پلیس فارس برای تامین امنیت سرمایه گذاران در چارچوب قانون و مقررات آمادگی کامل دارد و از سرمایه گذاران حمایت می کند.

سردار سجادیان با تاکید بر این که پلیس با ساخت برج مخالفتی ندارد اظهار داشت: در این خصوص باید تمامی جوانب و مسائل در نظر گرفته شود و به طور حتم با اعلام کاربری و مشخص شدن موضوعات در خصوص برج های 25 طبقه تصمیم گیری می شود.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به این که شیراز به توسعه نیازمند است گفت: در خصوص برج های 25 طبقه در زمان خودش اطلاع رسانی خواهد شد.

سردار سجادیان در پاسخ به سؤال دیگری پیرامون عدم برخورد پلیس با زنجیره انسانی بیان کرد: مردم باید حرف خودشان را بزنند این تجمع نبود بلکه عده ای مقوایی در دست گرفته و با درج مطالبی از جمله درباره فضای سبز نظرات خود را مطرح کرده بودند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید برای نظرات و صحبت های مردم احترام قائل باشند این گونه نباشد که اگر یک دزد یا قاتل خواست با من فرمانده صحبت کند اجازه ندهم بلکه باید برای صحبت های مردم احترام قائل بود و به حرف هایشان گوش داد.

فرمانده انتظامی استان فارس در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص دریافت رشوه از سوی ماموران گفت: باید این موضوع گزارش شود به طور حتم برخوردهای جدی و قاطعی با رشوه بگیران در نیروی انتظامی صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص عدم برخورد با مسافربرهای شخصی گفت: ساماندهی این تاکسی ها نیازمند یک عزم جدی است از این رو ضروری است که تاکسیرانی اقدام و به راهور اعلام کند و به طور حتم پلیس نیز وارد می شود.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :