شنبه 29 اردیبهشت 1403
9 : 15
18 / 5 / 2024
فرهنگی  >  امر به معروف و نهی از منکر یاد شهدا را زنده نگه می دارد
جمعه 14 مهر 1391 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2025 کد خبر : 3197
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان خبر داد:
4

امر به معروف و نهی از منکر یاد شهدا را زنده نگه می دارد

شیراز- خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: زنده نگه داشتن یاد و خون شهدا امروز از طریق توسعه امر به معروف و نهی از منکر امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیروس سجادیان پنجشنبه شب در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان های مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد اظهار داشت: سلامت و امنیت دو نعمت ناشناخته هستند که شهدای این دو بخش نیز جزء گمنام ترین شهدا به حساب می آیند.

وی تاکید کرد: باید تمام عمر دعاگوی شهدا و ارادتمند خانواده های آنان باشیم زیرا که امنیت امروز جامعه مدیون ایثار و از جان گذشتگی شهداست.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: معرفی شهدای نیروی انتظامی زنده نگه داشتن این نیرو است که در این راستا باید اولویتها را رعایت کنیم.

سردار سجادیان با اشاره به اینکه وظیفه امروز ما امر به معروف ونهی از منکر است، یادآور شد: زنده نگه داشتن یاد و خون شهدا امروز از طریق توسعه امر به معروف و نهی از منکر امکان پذیر است و ما باید این بحث را در کشور توسعه دهیم.

وی همچنین بیان کرد: نیروی انتظامی در فارس 916 شهید به انقلاب تقدیم کرده که اولین شهید جنگ تحمیلی استان متعلق به شهرستان مرودشت است.

 

برچسب ها
ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :