سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
15 : 47
7 / 5 / 2024
خدمات شهری  >  هیچ محدودیتی برای ورود به طرح ترافیک وجود ندارد
دوشنبه 16 دی 1392 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2041 کد خبر : 3190
به اشتراک گذاری
فرمانده انتظامی فارس :
0

هیچ محدودیتی برای ورود به طرح ترافیک وجود ندارد

فرمانده انتظامی استان فارس با رد اجرا شدن طرح زوج و فرد در محدوده ترافیکی شیراز تاکید کرد: زمان دقیق اجرای این مرحله توسط پلیس اعلام خواهد شد و کسی به غیر از پلیس نمی تواند در این رابطه تصمیم گیری کند.

سردار سیروس سجادیان در گفت و گو با خبرنگار ما پیرامون اجرای طرح ترافیک شیراز و اظهارنظرهای متعدد در این زمینه گفت: این طرح به صورت ارشادی از امروز در شیراز اجرا خواهد شد و هیچگونه محدودیتی برای ورود به محدوده وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مرحله دوم اجرای طرح ترافیک که همان زوج و فرد است به تشخیص پلیس اعلام خواهد شد، ادامه داد: در حال حاضر هر روز موضوعات مختلفی پیرامون اجرای طرح محدوده ترافیکی مطرح می شود و هر کسی زمانی را اعلام می کند اما مردم بدانند که مرحله دوم طرح توسط پلیس اعلام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای ارشادی این طرح ادامه داد: در این مرحله فقط ماموران پلیس مردم را با محدودیت ها آشنا می کنند و هیچگونه جریمه یا محدودیتی برای ورود به محدوده وجود ندارد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر اینکه مرحله دوم چه زمانی اجرا می شود، اظهار داشت: زمان اجرای مرحله دوم هنوز مشخص نیست و تا زمانی که حداقل زیرساخت ها که از سوی پلیس اعلام شده فراهم نشود اجرا نخواهد شد.

سردار سجادیان با اشاره به اینکه مرحله ارشادی ممکن است از یک روز یا حتی چندماه به طول انجامد، گفت: مرحله دوم به تشخیص پلیس و پس از آمادگی کامل زیرساخت ها و مردم اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در خصوص زیرساخت ها بیان کرد: از جمله زیرساخت های مهم که توسط پلیس برای اجرای این طرح اعلام شده یکی خطوط ویژه مربوط به تاکسی و اتوبوس است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از این زیرساخت ها پارکینگ است که در این رابطه بر اساس ادعای مسئولان مربوط تعدادی پارکینگ با ظرفیت بیشتر از چهار هزار خودرو وجود دارد که البته این رقم باید به شش هزار خودرو برسد. این در حالی است که اگر در حال حاضر 12 هزار خودرو وارد محدوده شود با اجرای طرح ترافیک شش هزار خودرو اجازه ورود به طرح را دارند، که براین اساس دو هزار خودرو با کمبود پارکینگ مواجه می شوند.

سردار سجادیان یکی دیگر از شروط پلیس را راه اندازی دوربین های ثبت تخلف عنوان کرد و گفت: در این رابطه باید در ورودی محدوده دوربین هایی نصب و در اختیار پلیس قرار گیرد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا تاکنون این زیرساخت ها فراهم شده، گفت: تا این لحظه هیچگونه موضوعی در خصوص فراهم شدن آن به پلیس گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در روز دوشنبه یا سه شنبه شخصا به همراه خبرنگاران برای بررسی و بازدید به منظور فراهم شدن زیرساخت هایی که برخی از مسئولان مدعی فراهم شدن آن هستند اقدام و موضوع را به مردم اعلام خواهیم کرد.

 

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :