شنبه 29 اردیبهشت 1403
8 : 26
18 / 5 / 2024
فرهنگی  >  جشنواره عشایری بازی های بومی به مناسبت هفته ناجا برگزار شد
جمعه 19 مهر 1392 40 : 18 تعداد بازدید ها : 2202 کد خبر : 3185
به اشتراک گذاری
در ممسنی
5

جشنواره عشایری بازی های بومی به مناسبت هفته ناجا برگزار شد

پلیس اجتماع محور در دستور کار فرماندهی انتظامی استان است.

سردار سجادیان در در جشنواره عشایری بازی های بومی که به مناسبت هفته ناجا در شهرستان ممسنی برگزار شد، اظهار داشت: پلیس فارس در سال انتظامی جدید پلیس جامعه محور و اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت عمومی برای برقراری امنیت بیان کرد: برای تحقق این امر باید تمام مردم مشارکت داشته باشند تا پلیس بتواند به اهداف خود در مورد امنیت دست یابد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به برگزاری انتخابات امسال در شهرستان ممسنی گفت: مردم این شهرستان در انتخابات نشان دادند چگونه به ولایت وفادار هستند.

در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان ممسنی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره عشایری نشان دهنده سلحشوری و غیرت مردمان این شهرستان است، گفت: پلیس فارس توانسته به نقش خود در حوزه برقراری امنیت به خوبی بپردازد.

حجت السلام رحمانی افزود: نیروی انتظامی در شهرستان ممسنی توانسته در خصوص برقراری نظم و امنیت و ماموریت های محوله موفق عمل کند که این جای تقدیر دارد.

در این جشنواره برنامه های مختلفی از جمله مسابقه طناب کشی،اسب سواری،کشتی و... برگزار شد.

در ادامه سفر به شهرستان ممسنی سردار سجادیان با همراهان خود در گلزار شهدای این شهرستان حاضر شد و نسبت به غبارروبی از گلزار شهدا اقدام کردند.

همچنین در این سفر فرمانده انتظامی استان فارس به دیدار دو خانواده شهید رفت.

برچسب ها
ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :