یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
8 : 26
19 / 5 / 2024
اجتماعی  >  اساس فعالیت پلیس باید برمدار احساس امنیت در جامعه باشد
یکشنبه 28 خرداد 1391 30 : 23 تعداد بازدید ها : 1327 کد خبر : 3183
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
0

اساس فعالیت پلیس باید برمدار احساس امنیت در جامعه باشد

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه احساس امنیت از وجود امنیت مهمتر است،گفت: اساس فعالیت پلیس باید برمدار احساس امنیت در جامعه باشد.

سردار سیروس سجادیان در جمع کارکنان نسوان فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: یکی از معیارهای که رضایتمندی مردم را نشان می دهد این است که کار برای رضای خدا باشد و اگر کار برای رضای خدا باشد هم خداوند به آن ارزش می دهد و هم بندگان خدا آن را می پسندند.

وی معیار رضایتمندی خداوند از کارها را رضایتمندی مردم دانست و گفت: اثر کارهایی که ما انجام می دهیم باید رضایت مردم باشد و یکی از علائم توجه خداوند به کار ما این است که مردم از کار ما راضی و خشنود باشند زیرا اگر توانستیم این رضایتمندی را جلب کنیم مطمئناً خداوند نیز از ما راضی خواهد بود.

فرمانده انتظامی فارس اتحاد و رضایتمندی مردم مهمترین اصل در جامعه ما عنوان کرد و افزود: آنچه امروز جامعه ما نیاز دارد رضایتمندی و اتحاد در جامعه اعمم از اتحاد بین اقشار مختلف مردم و مسئول با یکدیگر است و در این میان رضایت مندی مردم از همه مهمتر است.

سردار سجادیان دوری از فرافکنی، برخورد و کارکرد مناسب را راه رسیدن به این دو اصل مهم دانست و اظهار کرد: اگر جایی می خواهیم کاری را برای مردم انجام دهیم باید از فرافکنی و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت و آن را به عهده دیگری گذاشتن پرهیزکنیم و با نوع برخورد و کارکردی که داریم ضریب امنیت را در جامعه بالا ببریم.

وی با بیان اینکه بالابردن احساس امین در جامعه بسیار مهمتر از وجود امنیت است، گفت: خروجی همه فعالیت ما در جامعه باید احساس آرامش و امنیت در جامعه باشد و مردم باید مشاهده کنند که چشمان بیدار و دستان توامندیدر جامعه هستند که شبانه روز برای امینت و آرامش آنان تلاش می کنند.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :