شنبه 29 اردیبهشت 1403
12 : 56
18 / 5 / 2024
فرهنگی  >  استمرار در تذکر لسانی وجود ندارد
پنج شنبه 13 مهر 1391 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2096 کد خبر : 3180
به اشتراک گذاری
5

استمرار در تذکر لسانی وجود ندارد

فرمانده انتظامی فارس گفت: هیچگونه استمراری در اجرایی کردن موضوع تذکر لسانی وجود ندارد.

سردار سیروس سجادیان پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با ائمه جمعه و جماعت استان فارس با بیان اینکه توسعه امنیت باید با انجام کارهای فرهنگی مستمر همراه باشد افزود: نباید امنیت اخلاقی را با مادیات تعویض کرده و اینکه افرادی به دلیل پوشش نا مناسب تنها به پرداخت جریمه محکوم می شوند یک قانون است.

وی تصریح کرد: این قانون است و ما نیز مجری قانون هستیم.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی مناسبی برای توسعه امنیت اخلاقی در جامعه انجام نشده است، یادآور شد: در خصوص نوع پوشش و اخلاق اجتماعی باید در مرحله اول کار های فرهنگی مستمر انجام شود که تاکنون شاهد چنین حرکتی در جامعه نبودیم.

سردار سجادیان افزود: تذکر دادن وظیفه نیروی انتظامی نیست اما به دلیل وارد نشدن برخی از دستگاه ها، این حرکت نیز بر عهده نیروی انتظامی افتاده است.

وی افزود:  باید با کارهای فرهنگی فعالیت ها را شروع کرد و امر به معروف و نهی از منکر را توسعه داد.

 فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: پس از انجام امر به معروف و نهی از منکر سپس باید نیروی انتظامی وارد شود.

75 درصد تماس ها به 110 مربوطه به نیروی انتظامی نیست

سردار سجادیان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید مردم را برای ارتباط صحیح با پلیس راهنمایی کرد، گفت: روزانه حدود شش هزار تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیس گرفته می شود که از این تعداد 75 درصد تماس ها به پلیس ربطی ندارد.

وی افزود: 10 درصد این تماس ها عملیاتی شده مردم باید توجیه باشند که در چه خصوصی به 110 تماس بگیرند و ما نیز این تماس ها را پیگیری می کنیم.

فرمانده انتظامی فارس گفت: شماره 110 برای درخواست کمک مردم از پلیس است و چنانچه مردم اعتراضی به نحوه خدمات رسانی پلیس داشته باشند می توانند با شماره 197 تماس بگیریند.

 

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :